Optimum communication
Optimum Communication

Seminar si workshop de branding


vineri, 11 octombrie 2013

The NEW BRAND in The NEW JUNGLE sau Noul brand in noua jungla economica este un seminar de branding conectat cu un workshop de branding itinerant in Bucuresti si alte cateva orase din Romania in urma caruia vei invata cum sa te faci cautat/a si, mai ales, descoperit/a, o alternativa mult mai buna decat a incerca sute de formule de vazare fara efect in noul context economic, in care aproape totul se reduce la pret.

Seminarul si aplicatiile practice plus studiile de caz din branding sunt de fapt o previzualizare a cursului de vanzari creative, de asemenea unic in Romania, pentru ca este aproape identic cu ceea ce studiem in prima jumatate a cursului "Vinde fara sa para ca vinzi".

Data depinde de orasul in care se face promovarea.

Unicitatea acestui seminar si workshop este ca deprinzi sa adaptezi tot ce ai invatat si experimentat pana in prezent la noul marketing, numit si MARKETING 3.0, adica cel care vine cu o oferta de nerefuzat, demonstrand ca: Criza nu este o povara, ci o mare oportunitate!.

Asa cum spunea Jonathan Swift: "Viziunea este arta de a vedea ce este invizibil celorlalti". iar ca sa poti avea viziune trebuie mai intai sa stii ce ti se intampla, ca mai apoi sa poti intelege cum functioneaza reframing marketingul din perspectiva oricarui tip de brand.

Seminarul aplica si arata cum ultimul trend in marketing si transformarea de paradigma a economiei au influentat grosier ultimul trend in branding pentru a rezista.

Asistam cu tristete la declinul si caderea unor branduri mari, care au influentat lumea, pionieri la vremea lor, cum ar fi POLAROID si KODAK. Neadaptarea noastra a tuturor face ca declinul personal sau al afacerilor noastre sa para o bagatela pe langa dramele unor corporatii, care pana nu demult erau lideri pe nisele lor.

Cu alte cuvinte, vin cu exemple practice din experienta de a crea 79 de branduri din cele peste 700 cu care am lucrat, printre care 7 pionierate, posturi TV, posturi de radio, ziare, reviste, afaceri online, banci, grupuri de interese econmice, francize, fabrici. Dintre acestea peste 500 de firme au fost de servicii. Ce m-a invatat aceasta experienta? Cred ca exact acele modificari mici pe care trebuie sa le faci, si locul unde sa le aplici, ca sa obtii rezultatele mari.

Caderea brandurilor mari dovedeste ceea ce spunea Charles Darwin, ca: Niciodata cei mai puternici sau cei mai inteligenti dintr-o specie nu au fost cei care au supravietuit, ci doar cei mai receptivi la schimbare...

Ma adresez tuturor antreprenorilor, firmelor mici, medii si mari, care nu au inteles noua pozitionare si tabloul economic in splendoarea lui, in engleza s-ar spune: "THE NEW BIG PICTURE of The NEW ECONOMIC ENVIRONMENT" si ca in aceasta "jungla economica" exista niste reguli noi si orice idee specifica, brand sau brand personal ai avea, trebuie sa abordezi piata intr-un mod cu totul diferit, ca sa rezisti in fata piedicilor care ti se pun.

De aceea pentru putinii care au inteles aceste valente si aplicatiile lor, criza este o oportunitate, chiar daca pentru restul e neplacuta si pare un blocaj total.

Durata totala este de 8 ore si 30 de minute, din care, seminarul este de 5 ore, iar workshop-ul este de 2 ore si jumatate, cu pauza de pranz si 2 coffee break-uri incluse.

Acest nou concept ii invata pe antreprenori ce este parghie si ce nu este parghie pe care sa te bazezi in transformarea afacerii in ceva previzibil si peste nivelul competitiei.
Vom deprinde impreuna arta de a marca teritoriul, de a face afaceri profitabile si de durata cu cele mai mici eforturi financiare.

Pretul este de 100 EUR + TVA, dar in anumite conditii poate ajunge la 295 RON + TVA.

Bonificatii 10% discount pentru clientii fideli, 5% discount pentru plata integral in avans, 20% discount pentru fiecare nou cursant. Astfel, la fiecare 5 inscrisi, al VI-lea poate participa gratuit.

Veti primi mai mult decat o diploma de participare si materiale scrise, veti primi mult curaj si detasare fata de cei care nu stiu aceste secrete si dorinta de a aplica asta chiar de a II-a zi.

Pentru mai multe detalii, va rog sa ne contactati.

Aplicantii care vin din partea posturilor de radio locale, care sponsorizeaza partial evenimentul, va rugam sa bifati acest lucru in formular.

Va multumim si va asteptam.

Adrian Stavriu


Formular inscriere cursuri


Etichete: agentii de branding , pozitionarea de marketing , programe de training , cursuri de creativitate , cursuri de branding , workshop de branding , seminar de branding , specialisti in vanzari
Adaugă comentariul tău
Nume
Email
Pagina web
Comentariu
Comentarii vizitatori:
Nu au fost trimise comentarii.
Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site