Specialist in marketing online
Specialist in marketing online, poti fi si tu
Ca sa poti fi chiar tu un specialist in marketing online si sa-i ajuti pe altii sa fie si ei ca tine sau sa ai numai cresteri previzibile, cand lansezi al II-lea, al III-lea sau al catelea website, magazin virtual, blog sau ce vrei tu in mediul online, ar trebui sa intelegi mai bine cum s-a schimbat psihologia vizitatorilor si catre ce se indreapta de ceva vreme intreaga economie.
Stii si tu ca tot marketingul si comunicarea s-au schimbat radical odata cu explozia GOOGLE, astfel incat putem spune ca avem doua perioade sau ere:
1. Una inainte de GOOGLE
2. Si noua economie a Planetei dupa ce GOOGLE a revolutionat totul
Cea mai mare provocare, pentru un specialist in marketing, in general si pentru unul in marketing online, in special, este cum sa captezi atentia si s-o pastrezi suficient de mult, cat s-o si convertesti in bani, indiferent de forma prin care se poate manifesta suportul online al afacerii sau carierei tale.
Si pentru simplul fapt ca asteptarile oamenilor au crescut exponential, datorita uniformizarii pe care a adus-o GOOGLE, ai doua sanse:
1. Sa te vaiti/ sperii
2. Sau sa vezi cresterea asteptarilor oamenilor, ca pe o mare oportunitate
Tu pe care o preferi?
NU EXISTA FORMULA IDEALA DE A DEVENI SPECIALIST IN MARKETING ONLINE
Dar exista o formula ideala de a-i face pe toti cei care-ti aterizeaza pe site sa fie fericiti si asta presupune sa-ti schimbi total abordarea, asa cum au facut GOOGLE, Facebook si altii ca ei, care intai au daruit si apoi au dobandit ceea ce deja stii.
Citeam intr-o carte scrisa de doi mari directori de la GOOGLE, cum Bill Gates a aruncat pe piata 11 miliarde de dolari, ca sa surclaseze Google la 4 ani dupa ce acestia au aparut si au revolutionat internetul.
Maxima satisfactie a clientilor a fost cea care i-a mentinut pe un trend crescator, fara sa fie afectati de atacurile adverse.
Asta trebuie de fapt sa inveti si viata ti se va schimba.
MAREA GRESEALA, PE CARE O FACEM CU TOTII
Atunci cand ne ispiteste aparitia noastra online, spunem:
“Sunt online, deci sa curga laptele si mierea!!!”, ”Sa vina cu milioanele la mine!!!” s.a.m.d.
Trebuie sa te dezamagesc oarecum:
1. Daca nu intelegem ca pentru fiecare categorie de public ne trebuie un mesaj, nu am facut nimic, chiar si-n mediul online, care este atat de promitator;
2. Daca nu-i facem pe oameni sa discute despre ceea ce avem noi de oferit si sa recomande tuturor, iarasi pierdem seva afacerii online.
TRANSFORMAREA RADICALA A INTERNETULUI
Nimic nu mai este ce-a fost, pentru ca totul se transforma intr-o piata de discutii, in triburi si lucru cu inteligenta multimilor.
Da, noi ne lansam un website si spunem: ce minunat ca ajung oamenii pe pagina mea, dar ignoram ca intotdeauna exista o prezumtie a rationalitatii economice, care spune ca oamenii vor mult mai mult, adica tot ce-i mai bun pentru banii, pe care-i au sau pentru timpul, pe care-l au la indemana.
Cum poti sa controlezi asteptarile clientilor si sa le livrezi fericire, mai bine decat printr-o discutie, care sa te ajute sa intelegi ce vrea fiecare interlocutor?
Sunt trei modalitati prin care te pot ajuta:
1. Sesiune de coaching cu mine, ca sa inveti cum sa regizezi o experienta de vis a vizitatorilor si sa-i atragi pe oameni din filmul lor in filmul tau, devenind chiar tu un mare regizor de experiente de marketing pe domeniul tau si sa-ti pui afacerea pe pilot automat;
2. Curs de marketing experiential, care te ajuta sa-i atragi doar pe clientii ideali, sa-i faci pe oameni sa vorbeasca despre tine, fara sa mai cheltui bani pe reclama, sa inveti sa le ghicesti gandurile si sa-ti ceara exact ce ai tu de oferit, fara ca tu sa insisti pe vanzare si sa poti castiga si-n timp ce dormi;
3. Consultanta in comunicare integrata, ca sa poti lucra dupa un plan si o stratgie de comunicare integrata si sa-ti amplifici afacerile, pana la nivelul de a le automatiza.
◉ Mai multe detalii pe pagina > Curs de marketing experiential sau “Cum sa castigi un Oscar pentru filmul vietii tale”
Etichete: specialisti in marketing , specialisti in marketing online , consultanta in marketing