PROBLEME CU
Este aproape imposibil ca noi toti sa nu avem PROBLEME CU CATE CEVA, dar de cele mai multe ori constatam ca multe dintre ele se reduc la probleme de comunicare, totul rezolvandu-se foarte simplu ori comunicand corect afacerea sau mesajul salvator ori punandu-ne corect intrebarile fata de ce a condus la aparitia acelor probleme.
Noi am verificat spusele lui Zig Ziglar: "In viata poti sa obtii tot ce-ti doresti, pur si simplu ajutandu-i pe altii sa obtina tot ce-si doresc" si asta este chiar litera de lege.
Iata mai jos cu ce te putem ajuta:
- Probleme cu vanzarile
- Probleme cu marketingul
- Probleme cu ofertarea
- Probleme cu imaginea firmei
- Probleme cu loializarea clientilor
- Probleme cu numele firmei
- Probleme cu relatiile publice
- Probleme cu SEO
- Proiecte CSR
- miercuri, 21 septembrie 2016 - Am alte probleme
Paradoxal, insa, este ca oamenii nu pot fi ajutati cu forta, asa cum spunea cineva:
"Nimeni nu poate ajuta la rezolvarea unei probleme daca problema este ca persoana ce trebuie ajutata nu vrea sa gaseasca rezolvarea."
De aceea si, daca ne respectam, inainte de a comunica despre atributele si beneficiile, pe care le-ar contine produsele sau serviciile noastre, trebuie, mai intai, sa descoperim problema din spatele problemei pentru care oamenii, intr-un fel sau altul, au ajuns la "usa" noastra.
Pe de alta parte, trebuie sa fim atenti si ce ne dorim, pentru ca s-ar putea sa ni se intample si sa descoperim ca nu a fost bine deloc.
Concentrandu-ne pe a ne vinde produsele si serviciile, inainte de a intelege problema profunda a clientilor nostri si cat de importanta este relatia cu ei, sa pierdem exact acest lucru, care da, de fapt, toata sustenabilitatea unei afaceri.
NU DESPRE SUSTENABILITATE ERA VORBA?
Si inca ceva, despre vizionarii, pe care noi ii vedem de multe ori superiori:
"Vizionarii se confrunta cu aceleasi probleme ca si toti ceilalti, dar in loc sa ramana paralizati in fata lor, se concentreaza pe solutie." Bill Hybels