Optimum communication

Probleme cu relatiile publice

De cele mai multe ori companii importante, care au exercitiul comunicarii nu pun anumite esecuri sau chiar esecurile grave si pe seama problemelor cu relatiile publice pe care le au.

Dar ce ne facem ca, deodata a aparut si un nou trend in relatiile publice, cand unii tocmai invatau sa silabiseasca pe aceasta limba a PR-ului universal, daca putem spune asa.

Pentru ca modelul de dezvoltare al omenirii s-a schimbat profund si trece in continuare prin mari transformari, in functie de nivelul fiecarei tari, pe langa importul de necazuri din economiile "evoluate", avem sansa sa importam si know how-ul si experienta celor care au exersat comunicarea ca "sport extrem". Embarassed

Oricine poate avea probleme cu PR-ul sau relatiile publice, ca sa fim pe intelesul tuturor si asta doar daca am avut niste scapari in comunicare, pentru ca acestea se pot, dintr-o data, transforma intr-un calvar al existentei noastre. Stim bine ca presa de abia asteapta sa "toace" ceva, chiar si pentru simplul motiv ca un subiect, caruia tu te potrivesti, place audientei in acel moment sau ca nu ai vrut sa cumperi publicitate de la ei si ai cumparat doar de la concurenta.

Iata asadar un motiv stupid, dar real si, mai ales, prezent.

"Somnul ratiunii", cum zicem noi celor care nici macar un PR online strategic nu se ingrijesc sa aiba, naste uneori monstri, erodandu-ne capitalul de imagine.

Nici nu va imaginati ce lovitura puteti da CHEVRON, care tocmai a investit sute de milioane de USD in carpirea imaginii dupa atata amestec in guvernarile tarilor pe unde au avut interese.

Noi nu stim sa asociem imaginea cu echivalentul sau contragreutatea ei la bursa, pentru ca nu avem acest exercitiu, dar imaginati-va ca popularizarea prin traducerea articolelor grave, care arata cum un guvern slab si mituit isi striveste conationalii pentru un pumn de galbenei, poate duce actiunile CHEVRON la cote extrem de mici.

Despre asemenea strategii, despre forta celor multi, despre atitudine, despre comunicarea ca mod de viata si afacere in acelasi timp, vom discuta, atat la Cursul de creativitate in marketingul prin eveniment/ Arhitect de eveniment, numit: "Orice ocazie este unica ocazie", cat si la Seminarul si workshop-ul de branding: "The New Brand In The New JUNGLE"


Iti multumesc ca te-ai oprit oprit pe aici si te asteptam,
Adrian Stavriu




CU CE TE CONFRUNTI?


Etichete: consultanta PR , consultanta in marketing , consultanta in media
Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site