Specialist in marketing
SPECIALIST IN MARKETING SI INCA CEVA
De ce crezi ca spun ca este bine sa devii propriul specialist in marketing si sa nu platesti consultanta in marketing, pana cand nu ai suficienta incredere in cineva?
Daca cumva ai simtit ca o consultanta in marketing ar fi binevenita, asta este deja un lucru minunat, dar ce te faci, cand trebuie sa alegi pe cel mai bun specialist in marketing si mai potrivit pentru afacerea ta?
Dupa ce criterii vei judeca, daca este cel mai bun, foarte bun, mediocru sau slab, de vreme ce nu ai un referential dupa care sa analizezi valoarea lui?
Dupa ce criterii vei aprecia daca este cel mai ieftin specialist in marketing, fata de cat vei castiga din consultanta lui si pana unde ai putea merge cu presupunerile, daca el iti va oferi o strategie sau o reteta, care nu-ti va placea si pe care nu o vei aplica pana la capat?
E cam complicat, nu-i asa?
Hai sa discutam pe categorii:
- Specialist in marketing experiential
- Specialist in marketingul serviciilor
- Specialist in marketing online
- Specialist in marketingul restaurantelor
Etichete: specialisti in marketing , consultanta in marketing