Cursuri de CSR
Arta si strategia responsabilitatii sociale CSR
Curs de responsabilitate sociala CSR
Arta si strategia responsabilitatii sociale / CSR este un curs de responsabilitate sociala, care-ti schimba, in doar 2 zile, perspectivele asupra vietii si asupra felului in care trebuie sa vezi dezvoltarea afacerii sau a brandului personal, daca vrei sa atingi rapid o prosperitate multipla si sa pastrezi cheile succesului pe termen lung.
Daca zilnic am incerca sa descifram cel mai simplu si util secret, atunci acela este ca: Viitorul deja a sosit. El nu este insa uniform distribuit. Exact cum spunea William Gibson.
Si-atunci de ce sa nu ne luam si noi o felie din acest delicios tort al prosperitatii atat materiale, cat si spirituale, din moment ce fiecare zi din viata noastra este exact ceea ce deunazi parea viitor.
Cursul de CSR se adreseaza celor care aleg libertatea ca mod de viata sau au ajuns intr-un moment de impas in dezvoltarea personala. Se adreseaza companiilor oricat de mici, tocmai pentru ca stapanirea multor strategii de responsabilitate sociala te poate face remarcat intr-un timp record si campion al increderii clientilor.
Nu crezi ca stii sa faci prea multe lucruri utile celorlalti, dar cum te-ai simti daca ai sti ca milioane de firme si/ sau persoane chiar au nevoie de tine, dupa ce ai absolvit acest curs?
Cum valorifici acest avantaj? Foarte simplu: folosesti o multime de studii de caz despre CSR, care demonstreaza ca in orice perioada si cu atat mai mult in timpul crizelor financiare, cei care folosesc strategii de responsabilitate sociala /CSR autentice, ajung sa le suprapuna cu principalele strategii de marketing ale companiilor.
Si cata nevoie avem cu totii de inovatie, nu-i asa?
Sunt 2 Motto-uri despre schimbare, care-mi plac foarte mult: Daca ceva nu-ti place, schimba-l. Daca nu-l poti schimba, schimba-ti atitudinea. Nu te mai plange. - Maya Angelou, poeta
Cand este absolut evident ca obiectivele nu se pot atinge, nu pe ele le ajusta, ci pasii prin care actionezi. Confucius
In doar 2 zile vom exersa si discuta despre atatea studii de caz in responsabilitate sociala /CSR, incat iti vei da seama de ce unele companii, care nu reuseau sa-si atinga obiectivele, cu investitie aproape zero isi depasesc competitia de cateva ori, pornind de la acelasi nivel sau chiar de la unul inferior.
Responsabilitate sociala, marketingul rumorii, Dialogurile Cetatii, Gorj TV, cu Adrian Stavriu
Dar noi nu facem neaparat referire doar la neatingerea obiectivelor, ci, mai ales, la transformarile rapide pe care le-am putea obtine in planul afacerilor si in plan personal, daca am aplica anumite metode din sfera responsabilitatii sociale CSR
Asadar asteptam sa ne hotarasca altii viitorul si invocam destinul, ca fiind cel din cauza caruia nu vom putea povesti nimanui despre visele noastre frumoase, dar ascunse? Sau incepem sa vorbim despre acele vise ca si cum ar fi deja implinite?
Eu aplic strategii si idei de responsabilitate sociala si marketing social, deoarece: “Interesul meu este in viitor, pentru ca acolo imi voi petrece tot restul vietii...” exact cum zicea filozoful social Charles Kettering
Te astept la un curs multidisciplinar, dens, curajos, inovativ si cu abordari unice in Romania.
Vom trece impreuna prin branding, PR, comunicare integrata de marketing si vei simti gustul detinerii unui secret demn de pastrat: secretul prosperitatii si diferentierii prin implicare sociala si marketing creativ.
Ca de obicei pretul unei zile de training este de 120 EUR, cu mentiunea ca celor care platesc integral in avans li se aplica un discount de 5%.
Pentru fiecare persoana recomandata, care se aboneaza si plateste integral primiti un discount de 20%.
Participantii la cursurile anterioare din portofoliul Optimum Communication primesc de asemenea un discount de 10%.
Adrian Stavriu
Trainer certificat Manager CSR
Trainer Of Trainers
Testimoniale la cerere
Articole despre responsabilitate sociala utile postate pe Blogodeala:
Brandul yETIC
A II-a venire a marketingului
Tablourile de ansamblu, singurele cu efect terapeutic pentru afaceri
Marketingul creativ si responsabil
Cum poti deveni trendsetter... urmeaza in curand