11. Ponturi despre selectarea obiectelor si materialelor promotionale
Folositi urmatoarele ponturi despre selectarea obiectelor si materialelor promotionale pentru a va usura munca de imbunatatire a materialelor publicitare de prezentare.
1. alegeti macar obiecte promotionale / publicitare care au culoarea de baza sau cea de contrast ale logo-ului si nu schimbati strategia de brand a firmei pentru atata lucru;
2. alegeti materialele promotionale / publicitare care au ca tema ceva serios, daca brandul este unul serios;
3. cautati ca materialele promotionale sa scoata in evidenta activitatea firmei, sa aiba oarecum legatura;
4. nu cautati materialele promotionale ieftine, care dau un aer ieftin firmei;
5. alegeti acele materialele promotionale care permit o expunere cat mai mare a logo-ului;
6. de asemeni recomandam sa cautati acele materialele promotionale care au o viata mai lunga, pentru ca si vizibilitatea dumneavoastra va fi mai lunga;
7. materialele promotionale care vor sta pe un birou sau in zone cu trafic mai mare de persoane cresc rata de expunere la brand, asa ca sunteti mult mai castigati;
8. alegerea materialelor promotionale ecologice intotdeauna va da bine pentru o firma care se respecta;
9. materialele promotionale alese strategic, cum ar fi de pilda o lanterna deosebita, un briceag, un termos sau chiar si un cort, vor face ca posesorul lor sa va pomeneasca, sa zicem la un pescuit sau la o vanatoare, unui grup mare de persoane. Nu se stie daca acele persoane nu vor memora numele si veti face apoi afaceri impreuna. Nu-i asa?
10. materialele promotionale desert sau dulci, pot face deliciul unei petreceri.
Sunt multe de povestit despre strategiile de campanii publicitare prin materiale promotionale si uneori acestea pot face mai mult decat o campanie publicitara clasica, de aceea va stam cu placere la dispozitie cu multiple studii de caz...