Cursuri de creativitate in marketing
DE CE creativitatea in marketing nu mai este un moft, ci o necesitate?
Daca urmarim strategii de crestere a afacerilor la un nivel sofisticat si complex, asa cum pretind unii specialisti in marketing, vom descoperi ca, pana la urma, cea mai buna strategie de marketing o gasim tot in Biblie si este mult mai simpla decat am fi banuit.
Da, ea se reduce la: "Daruind, vei dobandi" si Google, dar si alte companii mari, o aplica cu atata succes, incat au ajuns in topul companiilor de pe Planeta intr-un timp incredibil de scurt, raportat la performantele financiare ale brand-urilor care au implinit peste 100 de ani de cand construiesc automobile, vapoare, vand mancare.
Cu cea mai buna strategie de marketing, adica "Daruind, vei dobandi", companii care au pornit dintr-un garaj, dintr-un apartament sau camin studentesc, au ajus sa cumpere alte companii cu 16 miliarde de dolari, cum este cazul Facebook.
NOTA: Citind pana la capat, vezi si tutorialul video de la baza paginii, dar si pilda cu strategia de vanzari a celor de la service-ul de copiatoare
Parintele marketingului modern, Peter Druker, spune cam asa: Cel mai important scop al marketingului este ca vanzarea sa devina nenecesara... Mai bine spus, vanzarea sa devina o consecinta.
Important, insa, este sa evitam a confunda creativitatea in marketing cu poligonul de tir, in care noi punem mana pe o arma automata, pe 50 incarcatoare si public nu-i problema, ca gasim...
Nu in numarul de incarcatoare si performantele armei cu care ne-am putea gandi sa tragem ne duc spre succes, tocmai pentru ca Marketingul 3.0 vorbeste despre un public viu si viu vrem sa ramana pana la sfarsit.
Nu acesta este oare trendul in marketing? Sa spunem cat mai multe, cator mai multi?
Fiecare isi incearca muschii pe nefericitii de noi, care ajungem sa respingem si lucrurile adevarat creative, valoroase si simpatice, ca nu cumva sa ne pierdem timpul si ala putin cu o alta smecherie.
Ce-ar fi daca, in urma unor cursuri de creativitate in marketing, te-ai trezi napadit de idei si oportunitati de crestere a afacerilor, astfel incat sa-ti revizuiesti orice strategii de marketing de pana acum?
Ce inseamna de fapt creativitatea in marketing?
a) Sa faci afaceri inedite?
b) Sa ai abordari in comunicare inedite?
c) Sa creezi curiozitate?
d) Sa faci lucrurile cel mai bine, dar diferit de ceilalti in acelasi timp?
e) Sa vii tot timpul cu idei noi de afaceri?
f) Sau sa gasesti mereu formule castigatoare in afaceri, facand un set-up corect?
Daca intuiesti raspunsul corect, mergi la rubrica de contact, completeaza formularul cu datele tale, scrie la Subiect > Cursuri de creativitate in marketing si in casuta destinata mesajelor, adauga formula Raspunsul cel mai corect este: ....... (adaugand linia de raspuns) numarul de telefon si datele de contact si te vei putea inscrie in lista celor care obtin un discount de 25% din pretul cursului.
Pentru detalii iti stam cu placere la dispozitie
Formular inscriere cursuri
* NOTA:
Banuim ca stiti cum sa va aparati de cei care incearca sa va consume energia si resursele?
Iata un remediu in acest banc de afaceri:
Un patron cu o problema la imprimanta, suna la cel mai apropiat centru de reparatii. Persoana care-i raspude la telefon il informeaza ca imprimanta are nevoie sa fie doar curatata. De vreme ce curatarea nu costa mare lucru, nu are rost sa se mai deplaseze cineva de la centru sa o faca, asa ca l-a sfatuit sa citeasca instructiunile de folosire si sa o curete singur.
Uimit de raspunsul omului de la firma de reparatii si intretinere imprimante, patronul il intreaba:
-Seful tau stie ca refuzi comenzi si ii periclitezi afacerea pierzand bani?
-Sa fiu sincer, ideea a fost a sefului de a sfatui clientii sa consulte instructiunile si sa se descurce singuri cu problemele minore. Am descoperit astfel ca, daca lasam clientii sa incerce sa repare mai intai singuri copiatoarele, vor pune pret pe munca noastra!
Daca vrei mai mult, solicita materialele ajutatoare de pe paginile cu tutoriale video.
Imaginati-va ca i-am lasat sa faca economie la siteuri, la creatie publicitara si asa mai departe...