Optimum communication

Consultanta publicitate si comunicare de marketing

Definitia comunicarii de marketing, pe care noi o propunem, este simpla:

Comunicarea de marketing este precum un apel telefonic, de care poate depinde visul sau afacerea ta.
Daca pierzi o cifra, care este doar o zecime din numar, apelul va fi ratat.
Daca pui prefixul la urma, de asemenea apelul va fi ratat.
Daca nu folosesti toate cifrele pentru a comunica si nu le pui la intamplare, ci in ordinea corecta, atunci iarasi nu vei fi salvat tu, visul sau afacerea ta.

Ce insemna o comunicare strategica?

Iata cum poate fi de fapt:

Esti strans legat de concurentii tai si simti ca te sufoca, nu-i asa?

Esti ca unul dintre cei trei vecini proprietari de restaurante de pe aceeasi strada, care s-au hotarat sa isi faca reclama fara a avea o consultanta de afaceri:

"Acesta este cel mai bun restaurant din TARA" - scria deja primul cu mandrie pe panoul de la intrare.
"Acesta este cel mai bun restaurant din ORAS" - a scris repede cel de-al doilea, ca sa nu se repete.

Dar tu simti ca te sufoci si crezi ca nu ai cum sa spui ceva mai tare decat ei, ca sa-ti mai calce si tie cineva pragul, nu-i asa?

Iata ce trebuie sa scrii de fapt >> "Vecinii spun ca suntem cel mai apreciat restaurant de pe aceasta strada" si problemele tale cu vanzarile vor disparea.

Ce inseamna comunicarea de marketing pentru cele mai multe agentii specializate in comunicare de marketing si publicitate, o stim bine cu totii, pentru ca vedem pe masini, cu gramada, cate un design de logo si cate o identitate de marca la fiecare intersectie, asteptand la semafor.

Daca nu radem imediat, pentru ca stim ca exista milioane de "efuziuni" in grafica publicitara, cel putin, incercand sa retinem cate ceva din informatiile aflate pe grafica masinilor respective, constatam ca nu vom reusi. De aceea apreciem in mod deosebit simplitatea si "economia" mesajelor si sfatuim pe oricine acelasi lucru.

Serviciile de consultanta pe probleme de comunicare pe care le oferim se bazeaza pe experienta avuta cu mult peste 700 de firme in cei peste 16 ani de experienta, fiecare caz adaugand un plus de valoare curajului cu care garantam succesul.

Cu totii ne simtim la un moment dat ca proprietarul celui de-al III-lea restaurant.

Iata cum suna e-mail-urile firmelor occidentale catre noi:

> Cat costa un naming?
> Cat costa un branding?
> Cat costa un design de logo?
> Cat costa un plan de comunicare de marketing?

si ne intrebam firesc de ce firmele autohtone nu inteleg beneficiile lucrului dupa un plan de comunicare de marketing bine intocmit.

Acest lucru face oare diferenta de perceptie?

De ce, pana la urma, firmele occidentale solicita consultanta in comunicare integrata de marketing?

Am putea si noi intreba > De ce rezultatele firmelor occidentale sunt atat de previzibile?

Noi credem ca felul strategic de a privi comunicarea ca un intreg sinergic este cheia succesului oricarei afaceri.

Iar faptul ca esti cel mai bun restaurant de pe strada ta, poate face ca tu sa fii recunoscut ca cel mai bun din orasul tau si de ce nu din toata tara, nu invers, pentru ca acesta este paradoxul nostru, al romanilor: ne declaram din prima cei mai tari si nu este nici pe departe adevarat.

Cand insa ne maturizam, invatam de la W. Edwards Deming, care spune:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun. Intai trebuie sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun.

Si asta va propunem noi de fapt, atat la cursurile de comunicare sau vanzari, cat si in pachetele de consultanta create special pentru nevoile curente ale firmelor medii si mici din Romania.

Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site