Specialist in marketingul serviciilor
Specialist in marketingul serviciilor cu poveste romantata cu tot
Ca sa poti deveni propriul specialist in marketingul serviciilor, este si usor si greu in acelasi timp si vei vedea de ce.
Spun asta pentru ca foarte multi au invatat in timp, ca marketingul serviciilor este serviciul insusi, deci, daca faci ceva la perfectie si oamenii sunt multumiti, foarte multi oameni te vor cauta, exact cum spunea Ralph Waldo Emerson:
“Daca un om scrie o carte mai buna, are o slujba mai buna ori pune o capcana pentru soareci mai buna decat vecinul sau, in ciuda faptului ca si-a construit casa in salbaticie, lumea va batatori cararea ce duce la usa lui"
Aparent este simplu si demonstrabil ca un lucru bine facut, poate duce la o recomandare si apoi la a II-a si asa mai departe, pentru ca oamenii chiar vorbesc atat despre lucrurile bune, care li s-au intamplat, cat si despre dezamagirile, ca sa nu zic inselaciunile pe care le-au suferit .
Ideea este ca nu trebuie sa ne amagim, pentru ca, oricat de mult ti-ar placea sa faci ceva, adevarata prosperitate vine din impartasirea talentului tau si nu din munca de zi cu zi, an de an, pana cand te-ai pensionat.
EXPERIENTA MEA IMI SPUNE CA
Sunt destule servicii, care dispar dupa doar cativa ani sau se reinventeaza si oricat de bun ai fi, in virtutea faptului ca ai castigat cativa ani consecutiv si ai fost pe un trend crescator, te vei incapatana sa tragi tare, ajungand sa pierzi cam tot ce ai agonisit, pentru ca vei refuza sa crezi ca povestea ta s-a terminat asa de brusc.
Da, un specialist in marketing vizionar, iti va spune ca multe dintre servicii au un ciclu de viata destul de scurt.
Cine mai repara acum televizoare?
Eu cred ca au mai ramas 10-15% dintre depanatorii, pe care noi ii stiam.
Tehnologia s-a schimbat atat de mult, incat acum oricine aproape gaseste un film sau tutorial pe youtube, cum sa inlocuiesti cine stie ce componenta si gata, televizorul ti s-a reparat.
Dar stii si tu ca acum iti schimbi televizorul la 2-3 ani, ca sa poti tine pasul cu tehnologia si sa nu rada vecinul ca esti demodat.
Lasand la o parte gluma si vecinii,
Sa fii specialist in marketingul serviciilor inseamna, de fapt, sa te actualizezi si sa intelegi ca, dupa ce ai ajuns la un anumit nivel, mai bine scrii o carte si o vinzi in mii sau zeci de mii de exemplare sau iti faci un canal video dedicat si poti castiga inzecit, asa cum nici profesorul acum nu mai trebuie sa dea meditatii acasa, pentru ca poate sa-si faca un canal dedicat si sa puna totul online, unde sa castige intr-un weekend 20-30.000 de EUR si nu 2-300 maximum, cat ar fi castigat, daca-i veneau acasa elevii.
Exact cum spune Warren Buffett:
“Daca nu gasesti o cale de a castiga si cand dormi, atunci vei munci pana mori.”
CU CE POT EU SA TE AJUT
Pentru ca doar 3-5% inteleg si ar investi de la 10.000 de EUR in sus, cat investesc acum clientii mei cei mai fericiti pentru un plan si o strategie de comunicare integrata de marketing si inca nu stii ce poti castiga cu acest lucru, te sfatuiesc sa accesezi Problem Solving ACADEMY prin link-ul de mai jos si sa-mi spui, cu care dintre situatiile prezentate te confrunti.
Vei vedea cum ajungi chiar tu cel mai bun specialist in marketing si in cel mai scurt timp.
Am facut cate un video pentru fiecare problema de marketing si vanzari si am dat niste solutii, care te pot ajuta.
Vezi si cum poti ajunge si specialist in marketing experiential.