6. Ponturi despre branding si rebranding
Folositi aceste 6 ponturi despre branding si rebranding atunci cand ganditi o strategie de brand durabila si de efect sau mai bine spus eficienta
Daca toti ne-am pricepe la creatia unor nume de firma, sa stabilim culorile, sa producem un slogan, daca mereu facem aceleasi lucruri, asteptand insa rezultate diferite si bazandu-ne mai totdeauna pe noroc, atunci cu siguranta nu vom evolua spre acele brand-uri create de vizionarii in materie. V-ati gandit vreodata sa porniti invers, nu de la ceea ce va place pentru publicul tinta, ci chiar de la ceea ce place intr-adevar acestora? De cate ori ati apelat la focus grupuri, ca sa ajungeti la rezultate obiective?
Punandu-ne aceste intrebari am decis sa impartasim cateva notiuni elementare despre branding:
1. Prima regula a branding-ului este ca brandul nu este pentru tine, ci pentru "ei";
2. A II-a regula este ca, daca un brand este gresit, tot asa va fi si restul afacerii,
3. Publicitatea actioneaza asupra mintii, branding-ul actioneaza asupra inimii,
4. Cu cat ati creat un brand mai puternic, cu atat veti putea in viitor sa fixati preturile,
5. Cu cat ati creat un brand mai puternic, cu atat veti putea sa vindeti mai scump firma, daca veti dori acest lucru,
6. Teoria inversa a branding-ului spune: cu cat ai bugetul mai mic, cu atat mai mult trebuie sa te concentrezi asupra realizarii unui brand sanatos...
S-au scris sute de carti despre branding si nu ne propunem sa concuram cu autorii, insa un lucru este sigur, ca numai cei ce au apelat la agentii specializate de branding, au experimentat unul de calitate...