Cursuri de prezentari
Cursuri de prezentari de succes pentru aproape toate tipurile de afaceri din Romania.
Sunt sase "miracole" care ma fascineaza la comportamentul de comunicare al tinerilor absolventi si oamenilor de afaceri din Romania, mai ales, odata cu debutul "contractiei" economice. Iata care sunt acestea:
1. in continuare companiile ignora faptul ca prima impresie si o prezentare slaba le poti face o singura data, pentru ca a II-a oara sigur nu mai ai acea sansa de a te infatisa auditoriului dorit;
2. in continuare companiile si antreprenorii uita cui se adreseaza si nu invata sa isi defineasca publicul tinta;
3. in continuare tineri absolventi de facultate, inclusiv de comunicare sau someri din toate domeniile, nu invata arta de a compune CV-uri creative si scrisori de intentie, trimitand chiar si cateva sute de CV-uri fara sa se intrebe serios de ce nu sunt cautati;
4. in continuare descoperim ca cei mai multi antreprenori nu au invatat nici macar sa imite o prezentare de companie creativa, macar ca forma si structura, chiar daca nu incurajam neaparat acest lucru;
5. in continuare constatam ca antreprenorii si tinerii absolventi nu au inteles ca, daca le este greu sa vorbeasca si sa realizeze prezentari creative despre produsele, serviciile sau brandul personal, mai bine schimba produsele, serviciile sau se redefinesc ca brand personal;
6. in continuare nu invatam sa reinventam teoria parghiilor lui Arhimede, care chiar ne demonstreaza simplu si eficace, ca orice greutate, cat de mare ar fi, poate fi miscata (rasturnata), daca folosesti un punct de sprijin bine ales si o "parghie" destul de lunga.
Ce inveti la un curs de prezentari de succes autentic:
1. Ce inseamna de fapt sa compui prezentari creative si de ce nu trebuie sa-ti fie deloc frica atunci cand ai de realizat asa ceva;
2. Cum sa cercetezi si ce sa extragi esential pentru ca prezentarea ta sa fie garantat castigatoare;
3. Ce este de evitat intr-o prezentare;
4. Ce inseamna carlige in prezentari de succes, care sunt de evitat si cate din ele sunt obligatorii;
5. Cum stabilesti referentialele, pilonii si parghiile deciziei, astfel incat clientul sa vrea sa te cunoasca mai bine;
6. Pe ce medii te prezinti si cum iti pregatesti prezentarile pentru a face diferenta;
7. Teoria becului aprins;
8. Cum faci ca prezentarea ta sa vanda fara sa para ca esti disperat/ a ca acest lucru sa se intample;
9. Ce surse de inspiratie merita sa folosesti in prezentarile de succes, pentru a avea un marketing creativ la propriu si care sunt cele mai ieftine dintre surse