Marketing creativ, responsabil
luni, 26 septembrie 2011
Reciclarea unei idei iti poate schimba viitorul, pentru ca reciclarea este in general un lucru bun.
Urmareste mai intai videoclipul de mai jos
Este incredibil cum un marketing creativ sau o creatie de eveniment, pur si simplu, pot suplini lipsa notorietatii pe care o invocam atunci cand ne scuzam neputinta de crestere a afacerilor prin lipsa fondurilor de promovare.
Am indragit mult ceea ce spunea profesorul de psihologie si management Mihaly Csikszentmihalyi
O afacere este de succes, în masura în care, ofera un produs sau serviciu care contribuie la fericire, în toate formele sale.
Atunci ce poate fi mai simplu decat sa marsam pe acest lucru si mai ales pe simplitatea responsabilitatii sociale.
Este o pilda exceptionala pentru orice antreprenor responsabil, care poate ajunge la cresterea afacerii prin cresterea notorietatii din mai nimic.
Era vorba despre un baietel care, dorind sa se joace cu tatal sau, care era si foarte ocupat, dar nici chef nu avea, il tot tragea de maneca pentru a-l lua in seama si a intra in jocul lui.
Ca sa scape de el, tatalui ii veni o idee, si anume, ii dadu sa recompuna o imagine destul de complexa si detaliata a globului pamantesc pe care o rupsese bucati-bucatele dintr-o revista gasita la indemana, spunandu-i ca aceasta e tema lui, sa recompuna “lumea”.
Se pare insa ca acest puzzle nu reusi sa-i dea batai de cap copilului mai mult de cateva minute.
Venind fericit la tatal sau cu imaginea completa, acesta ramase cu gura cascata si-l intreba uimit Cum ai reusit asa de repede sa faci la loc poza faramitata
Copilul raspunse:
"cand am inceput, pe partea cealalta era fotgrafia unui om. Am inceput sa refac omul si cand a fost omul, om, atunci a devenit si lumea, lume".
Ce poate fi mai simplu de atat
Haideti sa privim lucrurile intorcandu-le pe toate fetele si vom gasi exact ce trebuie pentru a observa cat de simplu este pana la urma marketingul creativ, dar gandit cu bataie lunga. Nu creativitate de dragul creativitatii, ceea ce se intampla cel mai des.
Exact acest lucru si schimbarea perspectivei, pot fi invatate la cursurile de creativitate in organizarea de evenimente si la cursurile de PR Marketing, pe care le-am lansat recent.