Optimum communication
Optimum Communication

Plan de comunicare integrata

De ce, cand ai un plan de comunicare integrata bine strategizat, te simti ca eroul care scoate mitraliera in fata unei bande de cutitari, exact ca-n scenele tensionate din filmele de actiune pe care le vedeam noi in copilarie?

De ce Ralph Waldo Emerson avea dreptate in secolul XX si nu mai are deloc dreptate in secolul XXI?

Iata ce spunea el: “Daca un om scrie o carte mai buna, are o slujba mai buna ori pune o capcana pentru soareci mai buna decat vecinul sau, in ciuda faptului ca si-a construit casa in salbaticie, lumea va batatori cararea ce duce spre usa lui"

Acest Motto este un adevar si, daca tu chiar ai o afacere onesta, cu produse, servicii sau consultanta, toate ca la carte si, mai mult decat atat, ai un management bun, logistica si tot ce trebuie ca sa “ataci” piata, singura problema ramane sa-ti muti atat afacerea, cat si mentalitatea in secolul XXI.

Exact cum spune R. W. Emerson, oamenii/ clientii te vor cauta, chiar si-n pustiu, pentru ceea ce oferi, dar trebuie ca inainte de a fi lamuriti, sa ne punem urmatoarele intrebari vitale:

1. Te poti intretine dintr-o afacere pana la sfarsitul vietii, daca te cauta doar 3-5-15-25-100 de clienti? Nu ai sa obosesti la un moment dat de atata treaba, in timp ce multe din produsele, serviciile tale sau altele, vor fi depasite?

2. Clientii tai sunt cumva prizonierii tai si ai contract cu ei pe viata? Concurentii tai nu au si ei acces la acestia? Ce te faci cu o competitie agresiva, care le “papa” resursele, pentru ca sunt buni vanzatori si le vand altceva sau le schimba prioritatile?

De-a lungul timpului tu nu ti-ai schimbat prioritatile, pentru ca ai crezut ca la un moment dat ai gasit ceva mai bun decat aveai? Asa pot face si ceilalti, garantat...

3. Este afacerea ta sau o parte din ea, atat de sustenabila, incat sa mearga pe pilot automat, in timp ce tu te mai si bucuri de viata, iar intreaga ta familie este ”la adapost”?

Acum ma crezi ca nu exista afacere serioasa si rezonabil de profitabila, daca e gandita ca in secolul XX, care sa functioneze in secolul XXI?

Ceea ce-ti voi demonstra si vei vedea chiar in filmul de la final, iti va schimba total perspectivele fata de ce s-a invechit in marketing si comunicare si doar asa vei fi singurul/singura care va avea “mitraliera”. Cand vii cu-n mesaj invechit, evident ca nu vei mai vinde, pentru ca e ca in preajma alegerilor, cand cei care au guvernat vin si-ti spun ca, daca ii realegi, iti va fi mult mai bine, cand tu stii foarte bine cum ti-a fost :)...

John Kotter, cel care este pe locul 41 in topul celor mai mari ganditori ai lumii in clasamentul “THINKERS 50”, in cartea sa “Simtul urgentei”, demonstreaza cat de important este sa ai SIMTUL URGENTEI, intr-o economie care se schimba coplesitor de repede.

Evident ca, un aport important in presiunea urgentei asupra deciziei de SCHIMBARE il are si viteza de evolutie a tehnologiei, care tinde sa ne distraga atentia atat noua, cat si clientilor nostri si, daca nu ne adaptam, pur si simplu intr-o secunda nici nu se stie ca am existat.

Asta demonstreaza ca, in timp ce unii dintre noi se uita cu coada ochiului spre schimbare, cochetand “discret” cu acest lucru, altii isi insusesc schimbarea ca pe o regula bine inteleasa si cu un scop asumat de a pune mana pe “mitraliera” de care spuneam la inceput.

Doar liderii sau cei pe cale sa devina lideri, care au un PLAN si un autentic simt al urgentei, pot face diferenta dintre ACTIVITATE si PRODUCTIVITATE. Iar noi doar despre PRODUCTIVITATE iti vorbim.

In opinia mea SCHIMBAREA despre care vorbesc este VIATA INSASI, care si ea trebuie bine planificata si nu doar afacerile, ca sa ai ”productivitate” ca brand personal, care la un moment dat iti lasa timp sa poti scoate o carte sau mai multe, despre victoriile si experientele tale, asa cum fac oamenii de succes. Cate 5 EUR daca iti va aduce fiecare si au cumparat 300.000 de cititori, deja ai 1,5 milioane de EUR.

Pe noi poti sa ne iei in calcul cu cel putin un exemplar! Embarassed

Pe langa B. Tracy, care spune ca: “Daca nu reusesti sa planifici, inseamna ca planifici sa nu reusesti”, Woody Allen are o replica intr-un film, care mi-a dat si mai mult de gandit:

“Stateam in pat la caldurica si deodata imi dau seama ca fac parte dintr-un plan”

Singurul mod strategic de a nu face parte dintr-un plan, care nu-ti apartine, este sa ai propriul PLAN.

Pentru ca singura constanta in ultimii ani de economie este cresterea sau inmultirea taxelor, asta deja inseamna ca facem cu totii parte dintr-un plan, care nu functioneaza pentru noi, ci pentru altii.

Pentru ca tehnologia avanseaza cu viteza luminii, cei care stapanesc partea software deja au cu noi un plan. Stii doar cate magazine s-au inchis pentru ca toata lumea a invatat ca se duce si testeaza ceva in magazin si apoi comanda mai ieftin de pe online.

Pentru ca niciun competitor nu poate fi prea multumit de afacerea lui, atunci sa recunoastem ca si ei au un plan, ca sa ne “muste din placinta”.

Cum crezi ca poti altfel sa nu mai faci parte din planurile lor si sa-ti pui afacerea pe pilot automat, decat facandu-ti PROPRIUL PLAN si PROPRIA STRATEGIE, care sa le zdruncine planurile?

Doar un PLAN DE COMUNICARE INTEGRATA bine si strategic facut, poate tine cont de fluxul si COTA constanta de ATENTIE pe care trebuie sa le obtii, pentru a extrage din ele o COTA REZONABILA DE PIATA dintr-o afacere, care nu s-a banalizat.

Noi tindem sa tragem de o afacere, crezand ca ea va fi vesnica. Foarte multe dintre afaceri nu dureaza atat de multi ani.

Singurele afaceri rezistente la orice fel de criza si crescatoare pe deasupra sunt cele care se bazeaza pe marketingul experiential si vanzari experientiale. Dar cate dintre afacerile din Romania sunt experientiale? Si cum poti ajunge la acel nivel, daca nu construiesti un plan?

Pentru ca putini isi permit dintre cei care nu au o afacere proprie sa investeasca 4500-6500-8500... intr-un plan, am lansat aceste cateva cursuri revolutionare, care iti pun afacerea pe pilot automat la un pret mult mai mic, respectiv 360 EUR + TVA Cursul de Marketing Experiential si 240 EUR + TVA Cursul de Vanzari Experientiale si inveti cea mai mare parte din ce-ti pregateste planul.

Ca sa te lamurim de ce suntem atat de siguri ca PLANUL si CURSURILE sunt unele dintre cele mai bune investitii din viata ta, te rugam sa vizionezi filmul in care patronul unui grup de interese economice vorbeste despre felul in care ii functioneaza afacerile dupa ce Adrian Stavriu s-a ocupat de punerea la punct a comunicarii si apoi sa ne suni la 0722.738.227 sau intra si comenteaza pe pagina oficiala de Facebook.

Subscrie mai jos daca vrei sa primesti tot ce publicam nou despre planuri si strategii.

Iti multumim.


ABONARE NEWSLETTER


 

 

Etichete: plan de comunicare integrata , vanzarea experientiala , vanzarea consultativa , marketing experiential , cursuri de marketing experiential
Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site