De cele mai multe ori suntem tentati sa nu punem pret pe consultanta in marketing si comunicarea afacerilor si, de exemplu, incercam sa concepem noi scrisorile de vanzari, in loc sa platim de la 250 de EUR in sus pentru asa ceva.
Dar hai sa vedem, la cate scrisori de vanzari ai reactionat tu in ultimii 5 ani?
Si, mai ales, sa analizam ce pierdem si care sunt problemele din spatele problemei, atunci cand spunem ca avem deja cea mai buna strategie de marketing:
1. Stii cate scrisori de vanzari mincinoase au mai primit acei potentiali clienti si de cate ori au fost dezamagiti?
2. Stii ce le-au spus altii despre ceea ce vinzi, ce parere, ce idei preconcepute sau cultura au potentialii clienti despre domeniul tau de activitate, despre produse sau servicii ca ale tale?
3. Stii ce experiente neplacute au avut potentialii tai clienti cu agenti de vanzari ai concurentilor tai, care i-au facut sa jure ca in viata lor nu vor cumpara asa ceva, chiar daca le va trebui?
4. Stii ca, daca abordezi clientii cu cel mai mare potential si nu-ti reuseste din prima, a II-a oara nu mai ai cum sa revii cu povestea schimbata, pentru ca asta echivaleaza cu a spune poanta si apoi bancul?
5. Te-ai gandit vreodata ca publicul tau tinta nu este infinit si ca o campanie publicitara prost facuta poate sa-ti anuleze sansele de a mai face-o pe a II-a, daca acestia te-au catalogat neinteresant, daca le-ai jignit inteligenta sau le-ai facut o promisiune similara cu a unui concurent care i-a dezamagit?
Iata de ce este atat de importanta consultanta in marketingul serviciilor si produselor si crearea unui plan de comunicare integrata de marketing strategic si bine lucrat.
Abigail Van Buren spunea: "Daca ne-am putea vinde toate experientele cu cat ne-au costat, noi toti ar trebui sa fim milionari”
Orice afacere are o limita de clienti potentiali ori, daca nu constientizam ca:
1. Suntem bombardanti cu scrisori de vanzari slabe si "SUPEROFERTE" fara acoperire;
2. Cu totii preferam sa cumparam si nu sa ni se vanda;
3. Cu totii ne-am schimbat obiceiurile de informare;
4. Cu totii avem si alte prioritati si acelasi buget de cumparaturi sau mai mic;
Ca sa nu ne trezim ca vanatorul cu munitia terminata si vanatul total speriat de arsenalul nostru de "gloante oarbe si fara tinta", este nevoie sa stim exact de unde sa pornim, nu numai pentru a nu gresi, ci a nu gresi in continuare cu entuziasm, facand lucrurile ireparabile.
Iata in cateva randuri care sunt serviciile de consultanta in comunicare, marketing si vanzari, care se cer cel mai des:
UNELE DIN RUBRICILE DE MAI JOS SUNT IN LUCRU! Multumim de intelegere.
- Consultanta in marketing pe intelesul nou
- Plan de comunicare integrata
- Consultanta pentru intocmirea materialelor de prezentare
- Consultanta in comunicarea serviciilor
- Consultanta in vanzarea serviciilor
- Consultanta pentru cumpararea de spatii publicitare media
- Consultanta in branding
- Consultanta in pozitionarea afacerii
- Consultanta pentru email marketing
- Consultanta pentru castigarea exclusivitatii
Ce puteti obtine dintr-o consultanta in comunicare si vanzari:
1. Prezentari de succes, care nu rateaza contracte;
2. Campanii de PR reusite si masurabile, cu impact pe termen lung;
3. Scrisori de vanzari garantate;
4. site-uri campioane pe Google, care obtin peste 75% din vizite din cautari naturale in Google si peste 45-50% din vizitatori merg la rubrica de contact;
5. Idei de evenimente unice si eficiente, astfel incat clientii sa devina dependenti de emotiile pe care le-au trait alaturi de tine;
6. Salvarea afacerii de la declin prin cresterea vanzarilor, notorietatii si a memorabilitatii;
7. Eficientizarea investitiei in publicitate;
8. Pozitionarea unica si inconfundabila a afacerii;
9. loializarea clientilor.
NOTA:
- cele anuntate mai sus pot fi completate la nesfarsit, deoarece fiecare client are o situatie specifica ce determina nevoia de consultanta, de aceea, este cel mai bine sa ne contactati
Interviu cu Adrian Stavriu pe teme de marketing al retelelor de supermarketuri de la emisiunea Observator Special Antena 1 - "Tragem la magazine ca ursul la miere"
Aproximativ la minutul 6 incepe sa se vorbeasca despre Adrian Stavriu