Consultanta pentru cumpararea de spatii publicitare media
Inainte de a cauta consultanta pentru cumpararea de spatii publicitare si media in general, despre care s-au scris tomuri intregi, trebuie sa te gandesti ca succesul unei campanii publicitare consta in cel putin 5 elemente:
1. Alegerea unei strategii de creatie puternica si cu mesaj convingator, coerent, consecvent si consistent
2. Alegerea momentului cel mai potrivit pentru promovare
3. Alegerea celui mai potrivit public tinta
4. Analiza competitiei
5. si de abia pe locul 5 strategiile de media buying
Iata primele sfaturi de care cei mai buni specialisti in marketing ar trebui sa tina cont:
1. Solicita consultanta in media buying de la aceia care au facut nu numai media buying, ci si vanzari de media, mai precis cei care au lucrat in ambele tabere, pentru ca vor sti slabiciunile fiecarui vehicul media in parte si-ti vor negocia cele mai bune conditii
2. Tine cont de forta new media si ia ce este mai bun de la fiecare vector de comunicare in parte
3. Concentreaza-te pe marketingul rumorii si pe viral marketing, ca parghii pentru multiplicarea rezultatelor