Optimum communication

Strategii de vanzari, scumpirea


vineri, 19 august 2011

► dupa bunul obicei, recomand vizionarea celui mai tare si "educativ" videoclip, din ultimii 10 ani Tongue out!!! Dupa ce m-am tavalit de ras ascultandu-l de cel putin 3 ori, am zis ca merita sa va fac cunostinta.

Canta Paul, Paul Pistea un Bond, un James Bond, genial roman de-al nostru, plecat de ceva vreme din tara in cautare de teorii ce "pun stelele la punct", care, chiar si cu cuanticele lui, pe care, nici alta data si nici acum, nu am sanse sa le inteleg, pe zi ce trece, imi e tot mai drag si, daca nu primesc inca o piesa de-a lui macar la o saptamana, deja simt ca-mi lipseste ceva... MAI INCHIDETI URECHILE, DIN CAND IN CAND, CAND ZICE CU NADUF Laughing, dar e MIT STOCK tare.

dar hai sa trecem la Cartile de marketing ale bunicului si zicala lui

> Scump la tarate si ieftin la faine...


Faci ce faci si tot tie iti vinzi primul... ILUZII

Deci stii cum sa devii cel mai bun vanzator, asta e clar.

Daca pornesti intr-o afacere de la premisa ca tu ai cumpara lesne de la tine produsele sau serviciile pe care le ofertezi, inseamna ca ai o mare putere de convingere, nu-i asa?

Ba, mai mult decat atat, stii cum sa fidelizezi, pentru ca esti chiar tu, primul tau client si totodata sau implicit, ai devenit automat fidel. Categoric ca, avand atatea „pe stoc”, te vei folosi de ele multa vreme.

Eu ziceam ca mai degraba sa ne gandim cum sa-ti scumpesti serviciile si produsele, pentru ca, daca de la primul client ti-a mers, poate ca-s prea ieftine, nu?

Si tot asaaa si iar asaaaa..., scumpirea serviciilor si a produselor, fara un suport concret, a devenit subiectul numarul 1 in lume.

Pentru ca un om informat este un om castigat, hai sa stam cu ochii pe concurenti si pe preturi.

Daca ei le-au crescut, de ce sa nu le crestem si noi? Proportional sau... exponential?! Parca suna mai frumos cu EX  Tongue out.

Da, exista pentru mine un DA. Ma cauta multi clienti curiosi, intreaba: cum sa-mi cresc profitul? Sugerand, "subtil" de altfel, ca ar vrea sa creasca si preturile.

Pana aici nimic paranormal, dar mai departe apare distractia.

Din egoismul nostru abscons, uitam ca, ca noi mai sunt multi altii si, cu scumpirea pe care ne-o fac si ei, tot surpriza, ne trezim ca iar nu ne ajung banii ca sa supravietuim macelului in plina desfasurare.

Si atunci, nu ne intoarcem mai bine la textele biblice, ca sa vedem de unde provine pacatul acestei suferinte in care persistam?

De aceea m-am gandit ca neputinta de a vinde este deseori radacina lucrurilor. Am studiat, am testat si am deliberat: se poate sa vinzi fara sa para ca vinzi, evident, daca ai produse sau servicii care nu sunt cacealma...

Ca doar TU, UN BRAND PERSONAL, real sau in devenire, cel care ai citi articolul acesta, nu prea poti face parte din categoria amintita, pentru ca te interesezi cum se vand serviciile si/ sau produsele si nu cum se trag tunurile...

Vremea tunurilor a cam trecut...

S-AU DAT... PUR SI SIMPLU, chiar daca au aparut rachete inOFENSIVE care, ce-i drept, se mai fura si ele de prin trenurile noastre "bine pazite"... Ca doar merg la "bouvagon"...

Ceea ce fac cursurile de PR marketing, diferit de celelalte, printre altele, este ca te invata sa vinzi cu usurinta, nu doar produse si servicii, ci si idei.

Nefiind stresat de ce ai „pe stoc”, practic te poti gandi cum sa imbunatatesti performantele catorva lucruri, astfel incat, ceea ce ai tu, sa poata deveni prin definitie excelent, sublim sau must have, atat pentru tine, cat si pentru ceilalti.

Intrebare de 10% discount pentru cursul de PR Marketing sau de creativitate in vanzari, din luna septembrie:

- cine a spus ca: „Datoria este cel mai sublim cuvant in limba noastra. Fa-ti datoria in orice. Nu trebuie sa-ti doresti sa faci nici mai mult si nici mai putin decat datoria” ?


 

daca ti-a placut, fa bine, sa stie si altii, ca nu dai de la tine, da?

Sencs,

Articole incropite de:
Adrian Stavriu

Hai sa te fac OM...

Cele mai tari strategii de marketing

 

 

Etichete: marketingul serviciilor , marketingul produselor , Marketing creativ , firme de training , Consultanta in cresterea afacerilor , consultanta in vanzari , consultanta PR , consultanta branding , strategii de brand , campanii SEM , comunicarea integrata de marketing , creatie de continut , cresterea numarului de clienti , cursuri de vanzari , cursuri gratuite , idei de evenimente , organizare de evenimante , prezentari de succes , specialisti in comunicare , specialisti in marketing online , specialisti in relatii publice , strategii de continut
Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site