Optimum communication

VIRAL MARKETING, VIRAJ MARKETING, VIRA MARKETING


sâmbătă, 26 mai 2012

O poveste cutremurator de induiosatoare despre volane.

Revergorel Trabant Cocalareanu, un fost detinut, proaspat reeducat la Universitatea de Yale din Jilava a inteles dupa 4 ani de studii ca veni, vedi, viciu este o vorba cu greutate si dichis si a zis sa transpuna asta in fapte, penca vorbe fara fapte, e k cornu fara lapte, cum zicea profesorul John Ilieskovici in lucrarea sa despre scurgerea lichidelor, depusa, ca sa nu se verse, exact la marginea catedrei sale proprii de la facultatea mintala de hidrologie si amenajarea teritoriilor cu vecinii rusi.

Din causa lui doctor Honorius, cum se zice in popor, Revergorel a inteles un lucru, si anume ca masinile murdare, mai ales cele marcate cu 4 cerce pe capota spate, trebuie mutate din parcarile comune intr-o parcare privata de fotbalisti, tocmai ca sa nu se infesteze celelalte masini cu viral marketing, un virus extrem de politicos, dar febril.

Aplicand ceea ce a citit in stelele domnului comandant, la cursul de higiena mentala, Revergorel a incercat sa aplice una dintre metodele de VIRAJ MARKETING, lucru facilitat de altfel si de antifurtul ranfortat de volan, ca saracul apucase sa-i “dea o cheie” si a mers, ca de, cu asta mai ramasese de la facultatea din Yale de la Jilava.

Dupa o ora de viraj marketing Revergorel s-a plictisit, mai ales ca-l luase si ameteala si nu mai ramasese nici motorina in rezervor, asa ca s-a hotarat sa aplice cea de-a IIIl-a metoda invatata, si ultima de altfel, adica VIRA MARKETING, motiv pentru care nu a mai fost vazut prin zona contaminata.

Astfel, infrant si umilit de propriile slabiciuni sociale de responsabilitate culturala, maladie numita si CSR, Revergorel a hotarat sa abandoneze temporat si sa se intoarca la sotia iubitoare, care, ca o anvelopa l-a asteptat pe Trabant Cocalareanu, ca pe un Ulyse al ei inca de la festivitatea de absolvire, imbracata in rochia sa decapotabila de seara cu volane stiind ca la asta ii placea lui sa se joace cel mai mult.

Teoria spune ca VIRAL MARKETINGUL are efecte devastatoare si noi stim asta mai bine ca Revergorel, deci cauta-ne ca sa stim ce veni, ce vedi si ce viciu mai inventam.

Nu da mai departe, ca se ia! si noua nu ne plac oamenii pos omorati.

Acest articol este marcat cu P si recunosc ca pregateste intrarea pe piata a unui portal de cultura cioclopedica, ceea ce ne lipseste noua cel mai mult.

Adrian Stavriu

Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site