Optimum communication

1. De ce aveti nevoie de publicitate neconventionala pentru a va depasi competitia?

1. Aveti oare o afacere unica in felul ei? Daca nu, cum credeti ca va deosebesc clientii si nu va vor confunda cu competitorii? Care este beneficiul competitiv major fata de concurenta?
2. Daca nu sunteti unici, puteti inventa ceva pentru a avea unicitate? Asta cu siguranta s-ar putea face, prin imagine, prin promisiune, prin felul deosebit de a va prezenta si prin felul de a va servi clientii.
3. Dar cum fac sa fiu remarcat?
Vizualul este pentru majoritatea cel mai puternic simt, nu-i asa?
4. Ati incercat sa faceti ceea ce fac toti ceilalti sau majoritatea?- cu siguranta ati facut un fluturas, o brosura, un spot radio, poate si unul TV. Si v-ati afisat pe panouri publicitare ca sa fiti "la vedere".
5. Ati simtit frustrarea de a va regasi vizual la un pas de concurenta?
- de cate ori nu ati aparut unul langa altul, pe un afis, un panou, un calup de spoturi? Nu-i asa?
6. Cei care v-au expus, v-au prevenit ca puteti aparea langa un alt concurent, care sa aiba un panou mai
puternic colorat, iar al dumneavostra sa paleasca in intensitate?- evident ca se intampla asa ceva... Cati de pilda creaza publicitatea gandindu-se si la contextul paginii pe care vor aparea sau al afisajului stradal?
7. Va lasa cineva sa intrati la metrou in plina aglomeratie ca sa va postati un panou? Dar sa distribuiti
fluturasi prin mall-uri, ati incercat? E clar ca nu v-au lasat.
8. Ati incercat sa schimbati panoul? Cat de repede ati reusit si cu ce costuri?
Dar sa patrundeti cu un afis la un concert sau spectacol in fata intrarii? De cate ori nu vi s-au lipit afise peste al dumneavostra, chiar de catre concurenta?
9. V-ati gandit ce-ar fi ca panoul dumneavostra sa fie mobil si singular la intalnirea cu clientii?
Clientii se deplaseaza, sunt neatenti, ocupati? Cum ar reactiona daca acel panou colorat specific s-ar misca usor chiar prin fata? Le-ar starni oare curiozitatea?
10. Dar la targuri si expozitii? Cati clienti nu ajung sa va observe pt ca aveti un stand escamotat si poate nu prea la vedere? Si atunci n-ar fi bine ca fiecare vizitator sa fie "imbiat" pt a ajunge la dumneavostra, astfel incat sa fiti cel mai vizibil?
11. Ce s-ar intampla daca purtatorul panoului/ afisului meu mobil mai si imprastie fluturasi sau da
explicatii despre produse sau servicii? Poate chiar sa faca si demonstratii cu produsele. Nu ar fi oare deosebit fata de ceilalti?
12. Dar daca am deschis un magazin, fast food, restaurant, salon de cosmetica, ce-ar insemna sa am la inceput macar panouri "umblatoare" de jur imprejurul acestuia, pe toate strazile adiacente?
13. De cate ori nu ati fi vrut sa va promovati pe plaja sau in locuri unde numai produsul dumneavoastra sa poata fi vazut? Dar ati renuntat pentru ca nu aveati cum...
14. Dar la un targ de carte, daca as promova una anume, cine credeti ca n-ar cumpara-o, daca ar afla
despre ea intr-un mod inedit? Asta fata de zeci de fluturasi serviti din maini intinse la intrare si pe care ii citesti sau nu, tocmai acasa. Se compara informatia pe care o poti furniza pe un fluturas 10x20cm, cu una pe 60x40cm?


* NOTA: alte raspunsuri si sfaturi despre publicitatea neconventionala va pot veni dupa ce parcurgeti pagina initiala de publicitate neconventionala pana la capat

Etichete: publicitate neconventionala , consultanta in marketing , consultanta in vanzari , consultanta in media , specialisti in marketing , specialisti in vanzari
Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site