Branding servicii de control al mirosurilor
duminică, 19 august 2012
Ce poate fi mai provocator pentru o firma de branding, decat sa ofere servicii de barnding tot pentru o firma de servicii, dar cu un caracter special?
Cu totii am inteles ca in noua jungla economica, timpul este o resursa foarte pretioasa si, de aceea, nu mai avem cum sa procesam volume mari de informatii, devenind mult mai sensibili la brandurile senzoriale, care au in strategie astfel de abordari.
Iata ca de data aceasta provocarea a venit in legatura cu marketingul prin mirosuri si controlul mirosurilor, o afacere si strategie, care in Statele Unite nu mai este de multa vreme o noutate.
Lansarea in Romania a serviciilor de consultanta in controlul mirosurilor si marketing prin mirosuri ne-a creat o mare bucurie pentru ca chiar avem nevoie de asa ceva, mai ales cand stim din studiile de caz ca asemenea artificii de marketing creativ pot realiza o crestere a vanzarilor cu peste 40%.
Astfel ca Optimum Communication naste a 63-a strategie de brand, numita simplu Odor Control, al carui mesaj spune cam tot prin sloganul "Odors on demand".
Pentru alte informatii, cursuri de branding, seminarii de branding, workshop-uri sau consultanta, va rugam sa nu ezitati a ne contacta.