Optimum communication

Testimonial Dorina Mitea - Eco Systems

Aprecieri asupra colaborarii cu agentia

de publicitate Optimum Communication

1. Cum am aflat despre echipa Optimum Communication?

La recomandarea unei cunostinte comune. Noi doream sa punem pe picioare o afacere promitatoare

si sa ne promovam cit mai eficient produsele din domeniul energiilor regenerabile. Mai avusesem o

colaborare dar care s-a incheiat fara nici un rezultat si invetitia, nu chiar mica, irosita 100%.

2. Cum am apreciat problema pt care am solicitat ajutorul?

Ne-am intilnit in scopul consultantei despre modul de abordare si rezolvare a problemei. Spre

surpriza noastra aceasta întîlnirea a tinut mai mult de trei ore, dandu-ne seama ca sunt multe lucruri

noi si subtile de abordat. Motiv pentru care am hotarit sa adincim colaboarea si rezultatul il poate

vedea oricine pe internet. La doar cateva saptamani dupa lansarea site-ului, suntem campioni dupa

multe cuvinte cheie si toti cei cu care intram in contact ne apreciaza si ne respecta brandingul, altfel

decat pana acum.

3. Cum a decurs colaborarea?

Pentru mine comunicarea de marketing este un domeniu nou si am considerat ca daca te doare

ceva, te duci la doctor. Important este rezultatul, iar Adrian Stavriu stie ce face si actioneaza exact

unde trebuie.

4. Ce am obtinut?

Am obtinut in primul rand linistea ca totul este corect, incepand cu identitatea, apoi site-ul, care este

practic si un mecanism de marketing on-line, ceea ce site-ul vechi nici nu visa. Am obtinut mijloacele

de comunicare si prezentare inconfundabile si, ceea ce este cel mai important, un training de a

exploata, analiza si evalua singuri rezultatele obtinute in promovare. Acum stim cu precizie mijloacele

de a face singuri corectiile necesare din mers, astfel incat sa intelegem afacerea ca intreg, sa

economisim si sa castigam timp exploatand mecanismele astea moderne SEO/ SEM. Practic am

obtinut linistea.

5. Ce ar mai fi de spus? (referitor la agentie sau mediul de afaceri)

Consideram ca timpul va aseza mediul de afaceri dupa principiul :

BEST SERVICE, BEST BUSINESS; NO SERVICE, NO BUSINESS , restul e pierdere de vreme.

6. Ce recomandam agentiei?

Deocamdata noi suntem cei care am invatat o multime de lucruri, mai precis cum poti deveni

campion foarte repede si nu cred ca avem ceva suplimentar de adaugat sau de recomandat.

7. Ce le racomandam celorlalti? (ca urmare a experientei avute cu agentia)

Ca secretul reusitei unei afaceri consta in alegerea celor ce stapanesc pluridisciplinar comunicarea

de marketing, oferind doctoria care trebuie oricarui “bolnav" si nu pe bani multi. Merita incercat!

Data: 17.02.2009

Director, Dorina Mitea

Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site