Vrei sa fii sotia mea
miercuri, 23 iulie 2014
Cu totii, ca sa ne putem intretine si prospera, vrem sau incercam sa vindem cate, sa zicem, cel putin, un produs, un serviciu sau o consultanta, insa, atata vreme cat nu abordam vanzarea intr-o maniera „out of the box”, strategia de vanzari va fi una comuna si rezultatele fara prea mari asteptari.
Astazi mi-am propus sa facem o analiza profunda, mai putin a parghiilor care o determina si mai mult a manierei in care trebuie facuta vanzarea si asta in continuarea retoricii din articolul anterior legat de „cea mai ravnita marfa de pe Planeta”.
Daca s-a inteles bine ca nu poti avea cota de piata, fara a avea, mai intai, o cota considerabila de atentie, atunci hai sa vedem de ce trebuie sa avem mereu in minte strategia: „WILL YOU MERRY ME?” si-n ce consta aceasta.
Pe limba noastra „VREI SA FII SOTIA MEA?” este o strategie de vanzari obligatorie, care ne aduce cu picioarele pe Pamant si demonstreaza de ce este nevoie sa facem cativa pasi, inainte de a „cere in casatorie” cumparatorul.
Despre aceasta strategie de vanzari si despre altele am detaliat in articolul de pe blogul personal si te invit sa-l citesti.