Branding pentru bloguri
Provocarea: branding pentru bloguri - Asadar Blogodeala sau brandul personal?
Solutia: ne-o da Janis Joplin...
care spunea: "nu te compromite draga, esti tot ceea ce ai".
Asa ca, daca ai ceva de spus lumii sau unei comunitati, spune, dar nu irosi timpul cititorilor cu nimicuri si sofisme ieftine. Cum te poate ajuta un blog la crearea brandului personal? Noi credem ca ajutandu-i pe ceilalti sa se autodepaseasca si sa devina mai buni.
Din statisticile pe care le-am facut, 90% dintre cei care si-au ratat viata, nu au fost infranti la propriu de erori fatale sau dezastre, ci mai degraba de propriul abandon. Ori cei care s-au redresat sau au realizat ceva, pot impartasi diamantele vietii lor exteriorizandu-se prin realizarea unui blog personal.
Un branding personal sau intai un concept de logo pentru blog, ramane intotdeauna o mare provocare, pentru ca nu poate fi ceva comun, el trebuind sa reflecte personalitatea blogger-ului, in cazul nostru Adrian Stavriu. Stiti cum este? Cel mai greu este ca cizmarul sa-si faca pantofii si de aceea ne lasam pasiunile interioare pe mai tarziu. Am conceput design-ul logo-ului cu pisica in acvariu, tocmai pentru ca este vorba despre o retro-introspectie, iar zodia fiind peste, iata ce a iesit.
Chiar daca nu reusesc sa postez foarte des, sper ca realizand acest design de logo sa comunic o parte din "framantarile existentiale" cu care ar trebui sa incepem fiecare zi, acelea in care ne aducem aminte ca ar trebui sa ne vedem sinele, mai presus de "gunoiul" din ochii altora.
* NOTA: pentru mai multe detalii despre ceea ce poti obtine apeland la specialisti in branding sau la ce foloseste un blog de firma, nu numai un blog personal, ne puteti contacta.
Specialistii in comunicare de marketing stiu cate strategii de marketing se pot implementa printr-un sir de campanii de viral marketing sau publicitate neconventionala. Iar noi aceste lucruri le impartasim la training-urile de creativitate in marketing si la cele de PR marketing.