Branding pentru ziare
Stand tacticos in fotoliu, rasfoisem pe rand 5 gazete si ma gandeam la acel branding pentru ziare, care nu numai ca promit, dar se si tin de promisiune.
Si ma tot gandeam daca specialistii in branding vad cum brandurile lor se indeparteaza de promisiuni si "juraminte" Adevarul de adevar, Academia Catavencu, daca scopurile ar mai fi tot atat de academice, Actualitatea daca nu cumva a ramas ancorata in trecut, Independent, daca mai are vreo urma de libertate, Anuntul Imobiliar, daca nu cumva ar trebui sa se numeasca Anuntul Disperat Imobiliar si Libertatea de duminica, daca mai crede cineva sa fi ramas macar duminica singura zi libera
...
In acest context intortocheat al promisiunilor, noi am gasit pentru POLEMIKA, mai mult decat - Totdeauna aprinsa, insa alegerea, din pacate, nu ne-a apartinut.
In schimb, ideea cu penita poate candida la cel mai bun design de logo pentru ziare saptamanale, ca a zicem asa "polemizand" si noi, ca toata lumea...
NOTA:
- ne-am facut temele cu cea mai buna strategie de comunicare de marketing pentru ziare, iar daca aceasta se aplica riguros, vor reusi;
- cei care cauta firme de training specialozate in comunicare de marketing, vor veni la noile cursuri de creativitate in marketing si cursurile de creatie de evenimente, pe care le-am lansat de curand.