Optimum communication

Cum ajungi la capatul junglei economice, fara a fi devorat


vineri, 25 octombrie 2013

Marianne Williamson spunea asa:
“Cheia prin care putem transforma orice, consta in abilitatea noastra de a reformula acel lucru”

Optimum Communication este, in primul rand, despre comunicare, ca si cheie a problemelor in general, prin urmare, vom vorbi in continuare despre cel mai la moda subiect, pe care-l prezint la seminarul si workshop-ul de branding si comunicare integrata de marketing, concept numit REFRAIMING MARKETING.

In intelegerea regulilor junglei economice in care traim, ajungem sa dam vina pe lipsa de control si nu pe neputinta noastra de a “reformula” corect sau mai bine PRINCIPIILE JUNGLEI, iar economia, de fapt, exact asa functioneaza.

Cand cineva se vaita, altuia, aparent cu aceleasi date de intrare, ii poate merge foarte bine.

Nu ai observat inca asa ceva?

ATENTIE: NU facem referire la cei care fac afaceri oneroase cu statul.

Este o frumoasa poveste/ pilda din copilarie, pe care merita sa o parcurgem pana la capat, pentru ca ne va ajuta sa intelegem altfel lucrurile. Despre aceasta intamplare este posibil sa stii, dar talcuirea ei este importanta. Povestea era cu un caine, un tigru si-o maimuta, cainele fiind in centrul atentiei si cel care ne arata unde suntem de fapt multi dintre noi.

Totul incepea cu iminenta atacului unui tigru asupra unui caine, care cauta saracul si el ceva de mancare, ratacind, neinspirat, intr-o zona necunoscuta, care era intamplator si “teritoriul” de vanatoare al tigrului.

Cand tigrul era gata sa sara, cainele, care ar putea fi oricare dintre noi, isi expune spatele aplecandu-se asupra unor oase de tigru imprastiate pe jos, rontaind cu putere si rostind: Ah, ce gustosi sunt tigrii astia!

Evident ca tigrul din spate a rupt-o la fuga speriat de “potentialul” acelui caine.

Maimuta, asa cum o stim de intriganta si dornica de distractie, de la inaltimea si ascendentul pe care il are de regula asupra celorlalti, fuge din pom in pom si-l ajunge din urma pe tigru spunandu-i ca a fost pacalit.

Atunci tigrul reevalueaza situatia si ii spune sa incalece pe grumazul lui, ca sa-i arate ce-i va face el acelui caine nerusinat.

Cand cei doi se apropiau, fiecare cu perspectiva lui, respectiv unul sa se distreze si altul sa se razbune, cainele vede, reevalueaza si aceasta situatie absolut neprevazuta, asa cum se intampla in viata si foarte enervat, mimand ca nu a observat ca tigrul e la un pas de el, rosteste: ”Unde naiba alearga si maimuta aia, ca de juma de ora am trimis-o sa-mi mai aduca un tigru si nici acum nu s-a intors”

Evident ca tigrul a ramas cu fuga, maimuta a ramas dezamagita, iar faptele, cauzele si efectele raman de analizat.

Pilda, insa, ramane foarte actuala si valabila in cazul celor care vor sa vada lucrurile si intamplarile cum sunt in viata reala, dar si cum ar putea arata reformulate.

Noi toti putem fi oricare dintre personajele acestei povesti, insa cam toti ne vaitam ca economia actuala este o reala jungla si, din pacate, nu te pot contrazice. Dar ma vad nevoit sa apelez la REFRAIMING, ca sa explic unde e “cheia” despre care tot vorbim.

Intotdeauna curajosii vor rasturna paradigmele si vor fi dintre cei care si reusesc, iar sursa succesului este, cel mai des perseverenta si “REFRAMING-ul”.

Stim bine ca peste 90% dintre afacerile care esueaza, sunt acelea ai caror antreprenori le pun lacat doar pentru ca nu vor sa reformuleze conceptul si asta se demonstreaza foarte usor, dand exemplu pe cei care fac exact aceeasi afacere si totusi se descurca foarte bine, chiar si in criza.

George Eliot spunea ca: “Noi stim ca toate intelesurile depind de cheia in care sunt interpretate.”

Pentru unii un adevar poate sa fie doar jumatate de adevar si totul depinde numai de referential si de nivelul de instruire.

La seminarul The New Brand in The New Jungle, noi punem accent pe aceasta viziune si prin exemplele pe care le vom da, alaturi de aplicatiile practice de la workshop, toata lumea va putea sa-si schimbe viata din multe perspective.

Cainele din pilda noastra a reevaluat situatia si noi toti trebuie sa recunoastem ca, daca n-ar fi fost indeajuns de ferm cand a spus ca a mancat un tigru, lucrurile ar fi stat cu totul altfel.

Pilda ne arata ca nu trebuie sa ne bucuram prematur si ca razboiul este cu totul castigat, numai atunci cand si ultima batalie s-a castigat si de aceea trebuie sa fim perseverenti.

Tu din care categorie faci parte? Esti un ”animator”, ca maimuta, esti un ”tigru” adevarat, care nu iarta nimic sau esti un ”caine” la randul tau ca si noi, cei mai multi?

Am incercat sa decodific aceasta ”jungla”, am descoperit unul dintre marile secrete ale ei si iata, mai jos, ce-ti garantez ca pot rezolva, insa, odata constientizand acest lucru va trebui sa si aplici.

Cineva spunea ca: “In interiorul fiecaruia Dumnezeu pune cate o cheie, numai ca nu pune si instructiunile de folosire, pentru ca pe acelea noi insine trebuie sa le descoperim...

Ce probleme vom rezolva impreuna cu acest seminar si workshop:

- Problema bunastarii meritate, dar care intarzie sa mai apara

- Problema timpului consumat pana la atingerea celor cateva scopuri si obiective pe care le are fiecare cu afacerea lui sau cu brandul personal

- Problema diferentierii fata de concurenta

- Problema negocierii beneficiilor si nu a pretului

Ce vom invata:

1. Vom deprinde cum sa ne facem cautati si sa nu mai stam cu caciula in mana dupa client;

2. Vom invata cum sa nu mai intram in batalia insangerata cu preturile, pentru ca noi suntem cei cautati;

3. Vom invata sa capitalizam, privind brandul din afara, indiferent daca e nou-nout, e uzat sau ”paralizat”.

4. Vom descoperi perspective la care putini s-au gandit, inclusiv aceea de a ne folosi de potentialul celorlalti

5. Vom da viata brandurilor letargice, care se taraie de pe o zi pe alta

6. Vom invata sa obtinem rezultate de 3 ori mai mari cu eforturi de 3 ori mai mici, chiar si financiar vorbind

7. Vom privi cu totul altfel clientii, pentru ca ei sa ne vada cu totul altfel

8. Vom invata cum toti isi vor dori sa intre in proiectele noastre

9. Vom invata sa scurtam timpul de la lansarea unui proiect pana la success

10. Vom invata, pe langa altele, sa facem ca brandul nostru sa devina The Next BIG THING

Te astept la seminarul de branding,

Adrian Stavriu

Formular inscriere cursuri


Adaugă comentariul tău
Nume
Email
Pagina web
Comentariu
Comentarii vizitatori:
Nu au fost trimise comentarii.
Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site