Optimum communication

Hai sa te fac OM, uite ce trist sfarseste maimutza


duminică, 14 august 2011

Acest articol se bazeaza pe documentare din Africa despre cele mai tari strategii de marketing Smile, ce merita vazut in josul paginii din site, inainte de a citi cele ce urmeaza. Principiul "Catch The Monkey" sau "Prizonierul Propriilor Slabiciuni" porneste de la neputinta maimutelor de a renunta la ceea ce au strans in pumn, dupa ce au bagat mana sa fure dintr-un dovleac gaurit sau dintr-o scorbura in care s-au introdus nuci sau samburi, ramanand astfel prizoniera si cu riscul de a fi prinsa si a muri, pentru a ajunge pe masa restaurantelor asiatice.

Sa presupunem ca suntem specialisti in marketing, aflati in anul de gratie 2011, deci noi, cei cativa supravietuitori ai Potopului Sperantei, care tocmai a trecut, avem de explorat o noua provocare, aceea a deslusirii invatamintelor istorice ale economiei, la ale carei examene s-a cam picat...

Cati oameni nu traiesc in prezent aceleasi spaime pe care le-au trait agricultorii secolului trecut, cand a “navalit” in istoria tehnicii “bestiala” inventie – treieratoarea?

Ma refer, cred ca ti-ai dat seama, la felul cum poti suporta schimbarea si cum sa te adaptezi fara probleme efectelor ei.

Iar pentru ca intotdeauna e bine sa pornim de la sursa problemei, ca sa vedem si avantajele, am studiat acest lucru si iata ce am descoperit:

1. ca, daca acceptam ca ne tragem din maimutza, pentru a ne justifica o multime de comportamente si decizii, ramanem prinsi in capcanele propriilor slabiciuni. Ai vazut maimutza ce a putut pati?

2. ca, schimbandu-ne perspectiva, fara a lua de bun chiar tot ce ne serveste “mess”-media, putem vedea sau anticipa si partea buna a schimbarii;

3. ca imitatia nu este niciodata o solutie de durata;

4. ca investitiile nu sunt doar in bani, dar pot produce cu usurinta bani si nenumarate foloase, daca stii sa investesti cel mai bine timpul;

5. ca cea mai importanta investitie pentru “un meserias” sunt instrumentele. Ai vazut doar filmuletul. Cat i-a luat “vanatorului” sa-si incropeasca o capcana profitabila, vanzand apoi creierul maimutelor ca delicatesa marilor restaurante asiatice?

6. ca merita sa cauti si sa explorezi mai atent resursele. Ai observat cat de usor gasesti in mediul natural instrumentele? Gandeste-te ca unii vanatori folosesc chiar si dovleci gauriti drept asemenea capcane.

7. ca natura ne da o multime de exemple revelatoare si aplicabile in afaceri;

8. ca incalcarea poruncii a 8-a: “Sa nu furi!”, te poate face sa-ti pierzi capul;

9. ca mai bine studiezi in profunzime situatiile si perspectivele, decat sa te repezi intai la actiune;

In concluzie, asa cum multi specialisti in marketing si PR au profitat de invatamintele si strategiile lasate de Sun Tzu, acum peste 2000 de ani si scrise in Arta Razboiului, folosindu-ma de experienta in marketing si PR de peste 16 ani, am creat un instrument de accelerare a procesului de perceptie a valorii, necesar atat companiilor care vor solutii de crestere a vanzarilor, cat si celor care vor sa stie cum se construieste un brand personal, tinand cont de noul trend in marketing si PR, sub forma unui inedit curs de PR Marketing, numit: “Vinde fara sa para ca vinzi!”.



Pentru detalii ne puteti contacta...

Adrian Stavriu

PS: orice asemanare a unor politicieni sau persoane de notorietate cu personajele din filmul documentar, este pur intamplatoare. Tongue out

Titlul articolului este o simpla presupunere a mea despre ceea ce ar spune Dumnezeu celor care inca mai cred ca se pot trage din maimutze...

iata mai jos ce zice Peter Gabriel >>

Etichete: Creativitate in marketing , firme de training , strategii de brand , strategii de comunicare , campanii SEM , organizare de evenimante , consultanta PR , consultanta branding , prezentari de succes , consultanta in vanzari , specialisti in marketing online , vanzari de servicii , marketingul serviciilor , strategii de continut , creatie de continut , idei de evenimente , specialisti in comunicare , specialisti in relatii publice , cresterea numarului de clienti
Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site