Idei de evenimente
duminică, 8 aprilie 2012
Idei de evenimente avem cu totii, chiar daca nu purtam cercel in ureche, nu punem picioarele incaltate pe masa sau ne lipseste un trabuc original, dar te-ai intrebat vreodata daca din arhitectura unui eveniment n-ai putea construi o continuitate a respectivei strategii si cat costa organizarea unui eveniment prin care sa pui in opera acele fantezii?
Cautand, spre inspiratie, cele mai tari idei de evenimente pe Google, putem descoperi cel mai des descrieri legate de cluburi si restaurante, ca loc de desfasurare, insa unii par uimiti cand le spun ca poti organiza evenimente si la opera sau la opereta, nu doar la restaurant, in sali de conferinta, in aer liber sau in locuri comune si obisnuite pentru acel cadru..
Frumusetea unor evenimente creative se poate baza, de pilda, si pe inversarea destinatiei unei locatii.
Dar iarasi si iarasi ne intoarcem la falsa problema, si anume aceea ca, din pacate, prea putini inteleg, ca organizarea unui eveniment nu poate fi un scop in sine, ceea ce face ca cele mai multe evenimente sa fie previzibile...
Finalmente, analizand la rece, nu ducem lipsa de idei de evenimente, ci, pur si simplu, ce facem de fapt dupa aceea cu ce am obtinut si, mai ales, cum analizam daca am obtinut ce trebuie.
Prin urmare marketingul prin evenimente este in statistici pe locul 3 si in continua crestere, dupa marketingul prin continut, tocmai pentru ca avalansa de campanii prin social-media, poate pune umarul la crearea unei comunitati de fani, de loiali, sa zicem, cu care chiar am putea crea o continuitate a ideii de a dezvolta afacerea si a conceptului in timp.
Arhitectura unui eveniment in vremurile de acum a devenit atat scop, cat si mijloc.
La cursul de organizare de evenimente sau mai bine spus de creativitate in marketingul prin evenimente, numit "Orice ocazie este unica ocazie" imi place sa-i fac pe cursanti sa se contrazica singuri, pentru ca la inceput ii intreb despre domeniile pe care ei le considera incompatibile cu marketingul prin evenimente si apoi ne distram descoperind cum noi de fapt ne limitam creativitatea.
Cauta, de pilda, pe Google filme de prezentare evenimente si vezi cat de atractive sunt filmele noastre.
Spune-mi ca-n domeniul tau nu prea vezi cum marketingul prin eveniment ti-ar creste vazarile si-ti voi trimite zeci de cursanti care te vor contrazice razand.
Te-ai intrebat vreodata, daca tu ai detine aceste secrete, nu cumva criza ar putea fi cea mai mare oportunitate?
Te astept