Optimum communication
Optimum Communication

Marketingul atentiei si noua creativitate

DE CE PROPRIETARII ATENTIEI AU SI CELE MAI PROFITABILE AFACERI DE PE PLANETA?

DE CE GOOGLE, FACEBOOK, APPLE, au pornit intai de la captarea atentiei si au ajuns in doar cativa ani in TOPul FORBES al celor mai bogati oameni de pe Planeta?

Cat de creativ a fost marketingul lor, au anticipat ca vor ajunge tocmai in varf sau asta a venit de la sine?

CE SECRET STA IN SPATELE ACESTEI GANDIRI, CA SI NOI SA NE PUTEM REINVENTA, pana nu trece viata pe langa noi?

CE FACE CA ZIUA ACESTOR OAMENI SA FIE IN FIECARE ZI?

CE S-A INTAMPLAT CU ECONOMIA SI GANDIREA ACESTEI LUMI INTRE TIMP SI UNDE STA TRANSFORMAREA.

Mai merita sa ne concentram pe PRODUSE, pe SERVICII sau pe CONSULTANTA, ca apoi sa le vindem sau cucerim mai intai ATENTIA si APOI VINDEM ORICE NE DORIM?

Paradoxul comun este ca TOTI CEI ENUNTATI au pornit dintr-un garaj, camin studentesc sau apartament.

Daca te intreaba cineva cu ce se ocupa GOOGLE, sigur ii vei spune ca este un MOTOR DE CAUTARE. EI BINE, TI-A LUAT GOOGLE vreun ban de cate ori ai cautat pe internet?

Daca te intreaba cineva cu ce se ocupa FACEBOOK, precis ii vei spune ca este un portal de socializare. Percep ei cuiva vreun ban pentru socializare?

Ce face Mark Zuckerberg (FACEBOOK), de si-a permis in cativa ani sa cumpere aplicatia WhatsAPP cu 16 mld USD?

DE CE, DIN TOP 5 FORBES, DISPAR PERSOANE CUM AR FI PROPRIETARUL WALMART, IAR LOCUL CELOR CARE AU CONSTRUIT SI MOSTENIT AFACERI DE SECOLE, este luat cu asalt de tocmai CEI CARE JONGLEAZA CU ATENTIA NOASTRA A TUTUROR?

CE-au INVENTAT proprietarii GOOGLE, Larry Page si Seghey Brin, de fapt, incepand din 1998?

O pagina alba, cu o fereastra in mijloc, in care introduci o cautare si te trezesti deodata intr-un univers de posibilitati din ce in ce mai aproape de curiozitatea si interesul pe care-l ai la un moment dat, nu-i asa?

Universul acelor rezultate poate inseamna pentru noi o experienta, tocmai pentru ca ajungem, prin EXPLORARE, mult mai aproape de interesul pe care-l avem?

Dar MARK ZUCKERBERG incepand din 2004? Cati oameni de pe Planeta experimenteaza ZILNIC cate ceva pe FACEBOOK? Unii alearga dupa evenimente, altii sa se distreze, altii dupa „agatat”, unii sa socializeze pur si simplu din plictiseala, altii sa-si racoleze clienti sau adepti si fiecare dupa placerea lui.

Ei bine, atunci cum se face ca intr-un interval asa scurt suma conturilor lor depaseste 40 de miliarde de USD?

Putem sa ne gandim ca nimic aproape nu mai este ca inainte, cand o afacere se construia de-a lungul secolelor?

Cand a pornit HENRY FORD fabrica de automobile FORD, nu cumva la inceputul secolului trecut?

CE SE MAI CAUTA ACUM SI CE MARFA A DEVENIT MAI IMPORTANTA PENTRU NOI TOTI?

Daca produsele, serviciile sau consultanta, CELE 3 DIMENSIUNI CLASICE ALE ECONOMIEI, erau cele mai importante, ca sa te dezvolti, se pare ca o a IV-a dimensiune, numita TIMPUL sau EXPERIENTA, le ia locul.

EXPERIENTA are forta de a fi CEA MAI IMPORTANTA VALOARE pentru omenire, tocmai pentru ca-nvatand sa CAPTEZI si sa MENTII ATENTIA celorlalti, restul se adauga de la sine.

NU ASA AU FACUT CEI DE LA GOOGLE SI FACEBOOK?

Ei, daca EXPERIENTA este SECRETUL care MUTA ATENTIA DE LA PRET, nu asa TRANSFORMAM VANZAREA IN CUMPARARE?

TIE CE-TI PLACE, SA CUMPERI SAU SA TI SE VANDA?

DE CE CREZI CA NE ESTE MEREU TEAMA SI JENA SA VINDEM?

NU CUMVA PT CA SIMTIM, CA NOUA NE PLACE SA CUMPARAM SI NU SA NI SE VANDA, PARE PENIBIL SA CERSIM CUIVA BANII?

Ei, AICI SE PETRECE DE REGULA BLOCAJUL!!!

Fiecare din noi este bun la ceva, insa emotia ca si altii ar putea avea ce avem noi, ca au o parere proasta sau greutatea unui refuz ne face sa ne blocam.

Atunci de ce mai angajam vanzatori, daca toti ne blocam? Nu merita sa TRANSFORMAM VANZAREA IN CUMPARARE?

EXISTA ASA CEVA?

La Cafe Florian, in Piata San Marco, cateva boabe de cafea si putina apa fiarta pot costa 16 EUR sau EXPERIENTA de a o savura intr-un loc special, merita acesti bani?

Nu cumva, SECRETUL IMPLEMENTARII EXPERIENTEI si MONOPOLUL ATENTIEI pot face ca ZIUA celor ca L. PAGE, S. BRIN si M. ZUCKERBERG sau altora ca ei si angajatilor lor SA FIE IN FIECARE ZI.

Daca-ti pare interesant ce am discutat pana acum si vrei sa stii ce inseamna MARKETINGUL ATENTIEI si cum face REGIZORUL DE EXPERIENTE TRANSFORMAREA VANZARII IN CUMPARARE sau CUM SE RESETEAZA CEASURILE TICAITOARE, astept sa-mi comentezi atat pe pagina ACESTUI VIDEO, cat si pe FACEBOOK, legat de visele tale si despre ce crezi tu ca te-ar apropia de momentul cand iti vei serba ziua in fiecare zi...

Dupa ce vad ca-ti place noul marketing, iti trimit si materialul, cu RESETAREA CEASURILOR TICAITOARE sau CUM POATE FI TRANSFORMATA ATENTIA IN EXPERIENTIALITATE si asta sa schimbe povestea din care facem parte.

Iti multumesc pentru ca ai urmarit materialul pe care ti l-am pregatit si felicitari pentru interesul acordat noii creativitati.

Adrian Stavriu
Trainer Of Trainers
Marketing Experiential si Vanzari experientiale

 

Vreau RESETAREA CEASURILOR TICAITOARE


Etichete: marketing experiential , marketingul cauzelor , marketingul produselor , marketingul rumorii , marketingul serviciilor , vanzarea experientiala , vanzarea consultativa , specialisti in vanzari , cursuri de creativitate
Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site