Ponturi publicitare
Folositi aceste ponturi publicitare ori de cate ori aveti nevoie sa faceti o strategie de comunicare de marketing autentica
Am ales sa va "livram" cateva ponturi publicitare si pana la urma niste ponturi de marketing, tocmai din dorinta de a scurta drumul de la explicatiile de substanta si teoretice pe care le cereti intotdeauna unei agentii de publicitate, pana la intelegerea in mod deliberat a subtilitatilor actiunilor de comunicare de marketing sau advertising in complexitatea lor. Intotdeauna veti avea de facut creatie publicitara de pliante, flyer-e, brosuri, mape, cataloage, de facut un branding sau rebranding, organizare de evenimente, de PR, de cumparare de media sau strategii de media, creatie web sau doar webdesign s.a.m.d.
Odata ce ne veti cunoaste, veti descoperi ca nu va vom servi niciun fel de concepte de comunicare de marketing, concepte de branding, de PR sau de advertising, fara ca acestea sa aiba un fundament solid teoretic si, evident, un suport practic si testat pe sute de firme, de-a lungul carierei.
Invatand aceste subtilitati din arsenalul de actiuni si tehnici de eficientizare a campaniilor de comunicare de marketing, de PR, media si branding, practic veti sti sa faceti deja distinctie intre acele agentii de publicitate /advertising sau agentii de media care mimeaza profesionalismul si cele care chiar practica stiintific, adica masurabil, aceasta "meserie".
Iata o lista perfectibila si mereu atractiva de ponturi publicitare deosebit de utile:
- 11. Ponturi despre selectarea obiectelor si materialelor promotionale
- 12 Ponturi despre oferte de sponsorizari evenimente
* NOTA: Daca cei 14 ani de confruntare cu cele mai neobisnuite situatii de comunicare, lucrand cu cele mai variate situatii de afaceri ne-au tinut in bransa, credem cu tarie ca aceasta este dovada ca dorim sa facem cariera, ca dorim sa lasam ceva in urma si ca, mai ales, iubim "la nebunie" ceea ce facem...
Credem de asemeni ca, oferindu-va aceste ponturi publicitare, veti fi mai pregatiti si ca, venind la noi, deja am castigat timp valoros, putand trece la dezvoltarea conceptelor autentice de comunicare de marketing, PR, branding, strategie de media si toate celelalte artificii care au condus la succesul clientilor nostri.