Probleme cu marketingul, Dorele?
miercuri, 20 noiembrie 2013
CAND CAUTI CE NU TREBUIE, NU MAI AI TIMP SA FII CAUTAT
Pentru ca "Dorel" este capul tuturor rautatilor si problemelor din Romania moderna, imi vine randul sa intreb: Probleme cu marketingul, Dorele?
Convenind ca marketingul nu creaza probleme, ci, categoric, le rezolva, putem deduce ca doar neaplicand corect toate regulile, strategiile si legile imuabile ale acestuia am putea avea astfel de necazuri, dar, repet, nu cu marketingul, ci cu intelegerea lui.
Trecerea de la economia clasica la o economie fluida, face sa se schimbe, evident si principiile marketingului. Si atunci, singurele probleme pe care le-ai putea avea, sunt legate doar de perceptie si de strategie, toate necesitand un reframing.
Esti cautat/a? Te intrebam si eu asa, pur si simplu.
Pot sa formulez concluzia absolut normala, ca, daca ai fi cautat/ a de clienti, n-ai mai avea timp sa cauti tu, deci, cata vreme nu ai inteles cum sa te faci cautat/ a, atunci tu vei fi cel / cea care cauta:
- cauti sa rezolvi probleme cu vanzarile si incasarile
- cauti sa rezolvi probleme cu distributia
- cauti sa rezolvi probleme cu timpul liber
- cauti sa rezolvi probleme cu lansarea de produse sau servicii
... si, fereasca Dumnezeu ca, fiind atat de ocupat/a, sa nu ajungi sa cauti sa rezolvi chiar si probleme cu divortul.
Ce-ar fi ca Dorel sa ne joace o farsa, sa se destepte si sa puna filmul asta, in care noi facem misto de nepriceperea lui, pe Youtube, mai ales ca-n luna aprilie anul acesta s-a lansat Youtube.ro si sa faca bani din spatiul publicitar pe care-l vinde lui mercador.ro si lui tocmai.ro?
Atunci poate nici Dorel n-ar mai avea probleme cu marketingul, nu?
Pentru dezlegarea misterului, contacteaza-ne si aboneaza-te la newsletter, pentru ca urmeaza dezvaluiri de maxima importanta pentru tara ...