Scriere de continut web
Scrierea de continut web este primul impuls care-ti vine dupa ce ai demarat o campanie de marketing prin continut, un proiect online, un blog, un site de prezentare, un cont de social-media, un magazin virtual sau un site de comunicare de marketing si pentru asta ai doua posibilitati:
1. Iti structurezi singur / a tot continutul si te apuci de redactare, asa cum te pricepi, ca sa fii in "randul lumii" in privinta prezentei online;
2. Apelezi la agentii specializate in scriere de continut online, care, daca au specialisti in marketing prin continut si nu doar copywriter-i, vor reusi sa-ti creasca sansele de reusita poate chiar de cateva ori;
Categoric, in dorinta de a-ti depasi competitia si a fi primul ales din domeniul tau iti vor veni intrebarile:
Cum evaluez o campanie de continut web sau un furnizor de continut web? Sau
Cum aleg cei mai buni furnizori de continut web sau de marketing prin continut?
Un raspuns ar fi: Nimic mai simplu, adica le ceri sa-ti arate evolutia in site a vizitatorilor, deci cati vizitatori ajung in site-urile realizate de ei din Google si cati vizitatori ajung la pagina de contact.
Le mai ceri sa-ti arate si numarul de formulare de comanda din site, de abonare la newsletter, de recomandare catre terti, cati s-au abonat la RSS, cati au pus site-ul la favorite.
Pentru asemenea studii de caz in campanii de marketing prin continut, direct marketing sau alte tipuri de campanii online si consultanta in marketing online, iti stam cu placere la dispozitie.
Vei vedea astfel o multime de situatii incredibile in care si 60% din vizitatorii site-urilor create de noi, ajung la pagina de contact.