Cel mai bun branding de radio si cel mai bun radio din Gorj
marți, 6 iulie 2010
Daca va intrebati cum se face dintr-un branding de radio un succes
Atunci am spune ca rebranding-ul unui post de radio nu este nici pe departe un lucru usor. Mai ales ca el se "bate" nu numai cu inertia acceptarii radioului ca un vehicul media ce se preteaza la trecerea catre new media.
La design-ul logo-ului Radio Targu Jiu, mai precis la forma finala de cocos bataios s-a ajuns cam dupa 3 saptamani de incercari si cercetari.
Simbolistica din logo s-a vrut cat mai plina de elementele Brancusiene ale Gorjului si neputandu-ne lega de poarta sarutului, de cocosul Brancusian si de alte elemente de mare notorietate, am gasit totusi niste asemanari.
Ne-am dorit inca de la inceput sa debordam de curaj, precum cocosul la rasarit, cand el pare stapanul universului.
Si asa a iesit: bataios si curajos, raspicat si impartial, contrastant si cu esenta, viabil si curtenitor, falos si fertil si niciodata al II-lea in ograda...
Fara echipa radio, nimic nu ar fi fost posibil. Niste oameni minunati, cu totii ambitiosi si profesionisti, care aveau nevoie de un suport in care sa creada si o strategie de comunicare de marketing eficienta.
In doar 2-3 luni de zile a ajuns cel mai ascultat post de radio local din Gorj. Paradoxul este ca ascultatorii bucuresteni concurau ca si numar de accesari cu cei locali.
Premiul decernat: Cel mai bun rebranding de radio si cea mai buna revenire pe piata media din Goprj, ne onoreaza si ne obliga in acelasi timp.
* NOTA:
Pentru studii de caz, intrebari legate de strategiile de comunicare de marketing si strategiile de marcare a teritoriului sau cursuri de vanzari pentru radiouri va stam cu placere la dispozitie.