Lansare de proiecte de marketing social
marți, 6 iulie 2010
Cand esti lipsit de idei de evenimente si strategii, merita sa te gandesti ce poate fi mai provocator si mai greu pentru agentiile de publicitate specializate in publicitate neconventionala, decat sa se "bata" cu inertia clientilor, care n-ar risca mare lucru abordand sub alte forme relatia cu publicul tinta.
Astazi am lansat un proiect inedit in peisajul media national prin implementarea unei strategii de marketing social pentru un post de radio dintre cele mai vechi din Romania.
Probleme de comunicare de rezolvat
Este vorba despre rebranding-ul Radio Targu Jiu, primul post de radio din judetul Gorj, care avea nevoie de un suflu nou.
Strategia de comunicare de marketing
Am ales asadar sa ne tratam audienta cu un respect sporit si cu o altfel de strategie de comunicare de marketing si toate acestea gandite pe o solutie de rebranding de radio, in contextul in care on-line media castiga tot mai mult teren devenind un competitor demn de luat in seama. Am renascut un brand puternic, printr-o sigla superba al carui design a durat peste 2 saptamani.
Va intrebati de ce?
Tocmai pentru ca batalia este foarte mare si necesita o responsabilitate aparte.
Un plan de comunicare de marketing presarat cu surprize
in 40 de zile am creat un plan de comunicare de marketing care atinge toate aspectele si veleitatile unui act de publicitate neconventionala absolut inedit.
Am creat totodata si un sub brand, numit VIGILIS, care nu este altceva decat portavocea orasului care vine sa responsabilizeze pe toti cetatenii si pe cei care sunt in masura sa gaseasca solutii, dar se cam fac ca ploua. Un departament de anchete si investigatii mobile, gata sa raspunda la orice "chemare" in ajutor a cetatenilor.
Cu ocazia organizarii evenimentelor de relansare, am anuntat 10 teme de impact social imediat, in care am invitat la partenriat public-privat pe toti cei care doresc sa se implice in astfel de actiuni.
Iata-l pe Vigilis >>
NOTA: tineti aproape si fiti cu ochii pe www.radiotargujiu.ro , unde veti gasi o multime de lucruri inedite si raspunsuri la intrebarea: "Merita sa punem accent pe campaniile de responsabilitate sociala tip CSR sau nu?"
Curs de responsabilitate sociala corporativa - CSR - Arta si strategia responsabilitatii sociale
Etichete: agentii de PR , arhitectura de eveniment , Concept de eveniment , consultanta in comunicare de marketing , consultanta PR , creatie de continut , cursuri de creativitate , Cursuri de event management , cursuri de pr , cursuri gratuite , event management , firme de creatie , idei de evenimente , marketingul serviciilor , organizare de evenimante , pozitionarea de marketing , specialisti in marketing , specialisti in relatii publice , strategii de continut , strategii de marketing