Proiecte CSR
Intotdeauna am sustinut idei de campanii CSR si proiecte CSR sau de responsabilitate sociala si nu neaparat corporativa, care au fost sensibile la oameni neajutorati in general si la tineri talentati si curajosi in special, care provin din familii defavorizate social.
Cu totii insa ar trebui sa intelegem ca este de sute de ori mai eficient sa contribui la proiecte, care ii ajuta pe oameni sa castige "unditele" si nu "pestele", ceea ce inseamna libertate si nu dependenta de ajutorul cuiva.
Tot asa si afacerile defavorizate au nevoie de idei si proiecte de responsabilitate sociala, care sa-i scoata din blocaj si din neputinta de a intelege ce li se intampla de fapt din punct de vedere economic si social, pentru ca cele mai multe categorii de afaceri dintre cele lovite de criza, sfarsesc trist, tocmai din cauza neintelegerii schimbarii si a directiei catre care se indreapta.
Surpriza cea mai mare pe care o au antreprenorii din Romania, care nu cunosc valentele responsabilitatii sociale, este ca nu s-au gandit nici macar o secunda ca, daca ar fi plecat de la astfel de idei, n-ar mai fi avut nevoie de investitii in promovare.
Te invit sa revii pentru studii de caz in care campanii de responsabilitate sociala / CSR, in care s-a investit extrem de putin si, cu toate acestea, au reusit sa propulseze afacerile respective la un nivel cu totul neasteptat.
Adrian Stavriu
Manager de responsabilitate sociala acreditat european