Redactarea comunicatelor de presa
Cum se scrie sau cum ma poate ajuta un comunicat de presa?
Arta de a scrie comunicate de presa si, mai ales, arta de a scrie titluri puternice de articol si realizarea mapelor de presa face diferenta dintre un articol sau comunicat de presa bun, adica citit de cine trebuie si unul scris absolut degeaba.
Spun asta tocmai pentru ca nu trebuie sa fii expert in comunicate de presa, ca sa-ti dai seama ca, mai bine nu-l scrii, decat sa nu capeti nici un fel de notorietate din astfel de campanii de relatii publice (PR).
Daca ar fi sa ne gandim doar la redactarea catorva articole de presa, n-ar fi o problema, dar ce ne facem cand avem de realizat evenimente speciale si foarte importante pentru afacerea noastra, cum ar fi:
- evenimente de lansare showroom-uri
- evenimente de lansare restaurante, baruri, pub-uri
- evenimente de lansare magazine
- evenimente de lansare produse
- evenimente de lansare brand-uri s.a.m.d.
Prin urmare nu ne propunem sa facem teoria redactarii comunicatelor de presa, dar putem spune ca scrierea comunicatelor de presa si in special a titlurilor au fost pentru noi dintre cele mai mari provocari ale PR-ului.
Iata in cele ce urmeaza cateva exemple de comunicate de presa care ne-au adus o buna recunoastere si clientilor sclipirile de care au avut nevoie:
- Redactarea comunicatelor de presa pentru lansari de radiouri
- Comunicate de presa pentru lansari restaurante
- Redactarea comunicatelor de presa pentru lansari de servicii