Responsabilitatea sociala Optimum Communication
Nu poti sa pui bazele unei agentii de relatii publice / PR, fara sa te gandesti la constructia unei afaceri durabile chiar incepand cu agentia de PR proprie, sau fara a lua in calcul ca inainte de a propune clientilor campanii de responsabilitate sociala / CSR, chiar tu trebuie sa ai in derulare si sa creezi campanii de responsabilitate sociala corporativa.
Cu alte cuvinte, daca nu practici ceea ce predici, cum zic americanii, cum sa crezi in succesul unei campanii de responsabilitate sociala / CSR?
Insa marketingul legat de o cauza si orice initiativa sau cautarea de idei geniale de campanii de responsabilitate sociala nu pot fi un scop in sine.
- joi, 21 ianuarie 2016 - Mitropolia Moldovei angajeaza specialist in marketing
- marți, 10 aprilie 2012 - PR & Ad Fair
- miercuri, 1 februarie 2012 - Cursuri gratuite
- joi, 25 noiembrie 2010 - Responsabilitatea sociala fata de cazurile de cancer la copii
- marți, 6 iulie 2010 - Campanii de responsabilitate sociala
Chiar si din analiza lui Wally Olins deducem ca nu prea avem multe grade de libertate in dezvoltarea ideii specifice a unei afaceri, respectiv a capitalului de brand si ca vectorul numit COMPORTAMENTUL BRANDULUI ne poate ajuta enorm in realizarea diferentierilor strategice.
Modelul de responsabilitate sociala pe care il aplici este o parte a personalitatii tale. Beneficiile implicarii in marketingul cauzelor sunt mult mai mari decat puterea de masurare si de aceea practica aceasta a devenit un trend.
Consultanta in responsabilitate sociala pe care o acordam partenerilor este mai mult decat o etalare de idei si o analiza pe studii de caz, este un proces de urmarire si amplificare a efectelor campaniilor, ajutandu-ne si de marketingul prin continut si instrumente de masurare in cascada.
Va recomandam si paginile despre cursuri si consultanta:
Cursuri de responsabilitate sociala
Cursuri de event marketing unice in Romania
Cursuri de vanzari creative