Optimum communication

Slogane pentru agentii de publicitate

Tare delicat subiectul creatie de slogane pentru agentii de publicitate, tocmai cand esti chiar tu implicat in poveste Cool...

Orice agentie de publicitate specializata in branding si copywriting este tentata sa se pozitioneze undeva la un maxim de subtilitate a sloganului propriu si de aceea exista riscul sa ramana neinteles.

Jocul de-a "creatorul" este de multe ori riscant si, de aceea, recomand multa prudenta si totodata toleranta fata de prospecti, pentru ca ii poti lua pe nepregatite, dar in acelasi timp, daca ai o poveste frumoasa despre pregatirea si ambitia ta de a oferi servicii de naming si copywriting, sloganul poate fi un bun punct de plecare in cucerirea inimii acestora. Stim bine ca de la un slogan poti "dezmorti" atmosfera si starni primele discutii.

Nu avem pretentia ca Optimum Communication - Optimum results este cel mai bun slogan de pe planeta, insa, cu siguranta, acesta ne-a "ridicat mingea la plasa" de fiecare data cand am avut de oferit consultanta in realizarea de slogane publicitare, putand explica valoarea unui slogan in bunul mers al unei afaceri.

Asa cum spuneam cand am fost invitat in emisiunea "Dialogurile cetatii" de la postul de televiziune Gorj TV, 90% dintre companiile din Romania ar trebui sa intre in "reparatie capitala" si aceasta ar putea debuta cu un audit de brand si unul de marketing, daca vrem sa ne reinventam pentru a fi pregatiti pentru aceste vremuri.

Alte slogane pentru agentii de publicitate au mai fost:
Pentru Media AD Matters - Ideas that matter

Pentru agentia de evenimente OKasions - Unforgettable moments

Pentru agentia MakeUP Advertising - The best of you


Fara a fi specialist in namimg si identitate verbala, iti dai singur seama ca:

A - chiar si cele mai bune slogane nu mint decat o singura data

B - nici cele mai bune slogane nu fac ceea ce tu nu poti

C - doar cele mai bune slogane pot dura o vesnicie

D - cele mai bune slogane si-au meritat banii, indiferent cat au costat

E - e recomandabil sa te gandesti bine de tot si strategic la sloganul ales de la bun inceput, ca sa nu ajungi sa spui "dau un regat pentru un cal", exact cand nu mai ai regatul Cool

 

In rest, iti putem sta la dispozitie, dar cu conditia sa crezi, ca si noi, ca schimbarea din lume trebuie sa inceapa cu fiecare dintre noi...

 


Etichete: agentii de branding , branduri senzoriale , consultanta branding , creatie de continut , identitate verbala , naming , pozitionarea de marketing , specialisti in branding , strategii de brand
Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site