Optimum communication

Slogane pentru firme de consultanta

Sunt doua situatii ciudate din trei posibile, pe care le vei intalni cel mai des, atunci cand ti se pot solicita slogane pentru firme de consultanta:

1. Firma de consultanta "self illuminated", care este atat de specializata in orice, incat le stie pe toate si nu mai are nevoie de nimic, ci doar ca sa-ti dea tie buna ziua, aratandu-ti cat de experti in consultanta sunt ei si, dupa ce faci primul briefing, te anunta, pur si simplu, ca au hotarat care sa le fie sloganul, fara ca tu sa fi ajuns sa-l creezi.

Lor le putem doar dori "succesuri" in continuare si li se potriveste bancul cu betivul cracanat, mic si uratel, care suna la usa unei femei, care tocmai daduse un anunt matrimonial:

- Buna ziua, stiti, ati dat un anunt matrimonial?
- Buna ziua, raspunde femeia, am dat, dar, daca l-ati fi citit, ati fi inteles ce caut eu de fapt?
- Aaaa, nuuu, nuu de-aia v-am deranjat, ci doar sa va spun ca pe mine sa nu va bazati.

2. Firma de consultanta "supercalifragilistica" este aceea care are nevoie de un slogan care nu exista si nu va exista niciodata la propriu Foot in mouth.
Acestia cauta ceva ce nu vor gasi, dar este dreptul lor pana la urma. Ei sunt aceia care te-ar pune sa le creezi in jur de 50, ca sa aiba de unde sa aleaga, pentru ca vor schimba sloganele la fiecare sedinta de luni dimineata.

Lor, pentru ca vor fi vesnic neintelesi, li se potriveste bancul cu "magazinul de gulas" Cool

Un tip intră într-un magazin:
- Aş dori şi eu nişte gulaş!
Vânzătorul:
- Sunteţi ungur?
Tipul se enervează:
- Şi dacă ceream ştrudel mă întrebai dacă sunt neamţ,
dacă ceream pui seşuan mă întrebai dacă sunt chinez,
sau dacă ceream pizza trebuia să fi fost italian?!?
- Aaaa, nu!
- Şi atunci de ce mă întrebi dacă-s ungur pentru că am comandat gulaş?
- Pentru că aici e magazin de electronice.


Culmea este ca destul de multi confunda magazinele, exact ca in acest banc nevinovat.

In ce mod crezi ca le-ai putea vorbi acestora despre branduri senzoriale si branduri etice, daca ?

3. Firma de consultanta autentica, mai precis aceea care respecta munca si specializarea celorlalti si asteapta macar sa le asculte parerea despre ce li s-ar potrivi cel mai bine

Asemenea companii merita cele mai bune slogane din lume, pentru ca acest comportament si respect se replica si-n relatia cu clientii proprii, pe care ii vor asculta pana la capat si chiar ar putea sa le rezolve problemele.
Astfel de firme de consultanta pot avea capacitatea de a discerne ca una este sa-ti privesti afacerea din interior si alta este sa o mai analizeze cineva si din exterior.

Hai sa vedem cine are nevoie de o firma de consultanta in branding, daca deja le stie pe toate, dar hai sa vedem ce se intampla daca tocmai o companie de consultanta perpetueaza lipsa de respect fata de ceilalti.

Asadar pentru primele doua cazuri enumerate mai sus, nu lipsa celor mai bune slogane le va fi cea mai grea povara, ci atitudinea gresita ii va tine pe loc, fara ca macar sa inteleaga ceva.

Stii care sunt cele mai importante cuvinte in afaceri? Ia gandeste-te la acestea:

- cele mai importante 6 cuvinte in afaceri >> Trebuie sa admit ca am gresit

- cele mai importante 5 cuvinte in afaceri >> Ai facut o treaba buna

- cele mai importante 4 cuvinte in afaceri >> Tu ce parere ai?

- cele mai importante 3 cuvinte in afaceri >> Poti tu sa...?

- cele mai importante 2 cuvinte in afaceri >> Iti multumesc

- cel mai important cuvant in afaceri >> NOI

Ernest Dimnet spunea >> Fericirea celor mai multi dintre noi nu este ruinata de mari catastrofe sau de erori fatale, ci doar de repetarea micilor greseli, care ne produc o moarte lenta.

Daca esti printre specialistii in consultanta in ceea ce faci, vei respecta faptul ca o experienta si o strategie superioare celor ce ai trait sau intalnit pana la acest moment in materie de branding si naming iti vor fi de un real folos si vei dori sa platesti un binemeritat pret, investind in aceasta.
Daca nu te increzi in consultanti si mimezi naming, branding sau comunicare integrata, ai putea sincer sa recunosti ca nu esti un specialist in ceea ce faci, din moment ce negi insasi existenta meseriei numita consultanta.


In rest, dorim tuturor numai bine si pe tine te asteptam la o cafea...


Etichete: agentii de branding , brand etic , branduri senzoriale , comunicarea integrata de marketing , consultanta branding , identitate verbala , naming , specialisti in branding , branding
Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site