Optimum communication

Slogane pentru posturi de radio

Oricate provocari ai fi avut, cand vine vorba despre creatie de slogane pentru posturi de radio, practic te inviorezi, pentru ca dinamismul unui post de radio este sau trebuie sa fie ceva molipsitor.

Daca identitatea verbala este foarte importanta pentru oricine, atunci, pentru posturile de radio este cu atat mai mult cu cat iti doresti sa-l transformi in lider de opinie.

Batalia in media nu se da doar cu posturile de radio concurente, ci si cu atatia concurenti indirecti, cum ar fi jurnalele si televiziunile locale si nationale.

In afara de sloganul "Yours Any Time" realizat pe vremea cand am condus reteaua radio Media Services, formata din 32 de posturi de radio, un alt slogan provocator a fost cel pentru postul de radio numit Radio Tg Jiu.

Dupa o lunga deliberare sloganul a fost "Prinde de veste!", deoarece intregul branding face trimitere subtila catre cocosul brancusian, care trambiteaza de dimineata si alte simboluri vizuale specifice judetului Gorj.

Concentrarea pe ce are radioul mai puternic, adica segmentul de dimineata, este aproape imposibil sa nu alegi un slogan strategic ca "Prinde de veste!"

Intregul pachet de identitate pentru Radio Tg Jiu si strategia de marketing a radioului au fost rasplatite in decembrie 2009 cu "Premiul Pentru Cel Mai Bun Rebranding de Radio" din judetul Gorj.

Pentru Radio Targu Jiu am realizat peste 60 de repere de creatie publicitara, iar ca identitate verbala ne-am implicat in naming pentru emisiuni, in lozinci, in creatie de jingle-uri, in headline-uri si in slogane de campanie.

Am denumit rubricile de pe site, am creat strategii de semnatica, strategii de continut, scrisori de vanzari si multe altele.

Am creat 10 proiecte si strategii de campanii de responsabilitate sociala.

Prin parghiile pe care le-am integrat printr-o identitate audio speciala si un sound branding profesional, prin programele de training implementate cu echipa, folosindu-ne de marketing prin evenimente si de marketingul rumorii, am transformat un post de radio care functionase ani de zile difuzand numai mp3-uri, intr-un post viu si vivace, cu apetit pentru succes.




Etichete: agentii de branding , branduri senzoriale , campanii de responsabilitate sociala , consultanta branding , consultanta in comunicare de marketing , consultanta in media , design logo , identitate verbala , Identitatea audio , marketing prin continut , marketing prin evenimente , marketingul rumorii , programe de training , responsabilitate sociala , scrisori de vanzari , sound branding , specialisti in branding , strategii de brand , strategii de marketing
Motto-urile care ne reprezintă:
Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie  sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun 
W. Edwards Deming
Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene
David Dunham
Cursuri de organizare evenimente
Cursuri de organizare evenimente ► Tot timpul m-am intrebat, cat as investi intr-un curs, care mi-ar schimba viata si m-am gandit, inainte de a lansa cursurile de organizare de evenimente, ce-as face ca sa nu ratez asa ceva...
Vinde fara sa para ca vinzi
Vinde fara sa para ca vinzi ►Cand te sugruma targetul de vanzari si recesiunea economica ameninta, tehnicile de vanzare se reduc la tot felul de minciuni sau siretlicuri ieftine, care-ti impovareaza constiinta, de aceea am testat ...
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente
Despre cursul de creativitate in organizarea de evenimente Tine-te bine si pregateste-te pentru 3 zile de exceptie. Vei avea parte de un curs altfel decat cele la care ai mai fost. Deschide-ti mintea pentru ...
Sondaj de opinie
Parteneriate şi proiecte
Garana Jazz Festival
Cursuri de organizare evenimente
Festivalul MOZART ROCKS
Asociatia ProVita
Zonă promo
Ce subiecte mai găsiţi în acest site