Slogane pentru ziare si reviste
Ce te faci daca ai de realizat o creatie de slogane pentru ziare si reviste?
Parca vad ca te si fulgera un gand: noi doar scriem toata ziua si din asta traim, ia hai sa ne apucam de facut scenarii, lozinci si chiar slogane, pana ne iese ceva ...
Si in felul acesta ai si bifat treaba asta, fara chiar a mai apela la specialisti in naming si identitate verbala.
S-a demonstrat ca se poate si asa, iar celor de la Catavencu, chiar le-a reusit.
Eu totusi mi-as pune o intrebare: acum, cand marketingul se schimba cu o viteza de nedescris, cand new-media inlocuieste aproape orice, oare mai merita sa investesti timp, energie si bani,
riscand un start esuat?
Acum, cand brandurile redevin senzoriale, cand marketingul rumorii inlocuieste marketingul clasic si nevoia de strategii de comunicare integrata de marketing incepe sa fie luata in serios, tocmai acum, merita sa te apleci tot mai mult spre a gandi mai responsabil.
Printre sloganele pentru ziare pe care le-am avut de facut, a fost cel al ziarului saptamanal POLEMIKA din Tg Jiu.
Acum ne poti spune daca sloganul POLEMIKA - Centrata pe solutii, este mai bun decat cel final POLEMIKA - Totdeauna aprinsa
Am mai avut de facut cateva, dar care nu s-au finalizat si nu le putem face publice, dar poti sa ne spui daca-ti place sloganul portalului web www.CIOCLOPEDIA.ro - E-n CIOCLOPEDIA, deci egzista ...
Daca vrei sa discutam despre new-media, despre ultimele trenduri in marketing, despre ce s-ar mai putea face cu marketingul rumorii, pornind de la slogane strategice, te asteptam la o cafea...